mjölkmustach på skolfotot?!
Fick hem skolfotona idag o mitt barn som går i 1a klass har mjölklusrach på porträttfotot.... Lagom kul o beställa... Borde inte fotografen kolla sånt o be henne torka av innan liksom???
Fick hem skolfotona idag o mitt barn som går i 1a klass har mjölklusrach på porträttfotot.... Lagom kul o beställa... Borde inte fotografen kolla sånt o be henne torka av innan liksom???
Du kan ju maila o be dom retuschera bilderna..
Jag vet inte hur du tänker men det är knappast fotografens arbete att se till att ungarna är hela och rena så de kan fotas, det står inte i en fotografs arbetsbeskrivning
Skulle definitivt beställa MED mjölkmustasch!! Tänk vad roligt för barnet när hen är vuxen och se den bilden :)
Ascharmigt ju, på en sjuåring såväl som sjuttioåring! De fanns nån reklamkampanj för ett par år sen när de fotade massa kändisar med mjölkmusche, vet inte vad de va reklam för men tror inte de va mjölk faktiskt
Tycker inte de är det minsta charmigt pårnen 7åtrng.. Visst om det hade varit ett dagisbarn kanske.. . När hon lämnades på morgonen var hon ren sen åt de väll lunch o fotades efter... Om det inte är fotografens ansvar så vem är det???
Men är ju som sagt var bara be att dom retuscherar på det så är problemet löst