• Anonym (Skrotum)

Kan man få barn med bara en pungkula?

Har sen barn alltid haft den fula ovanan att gå runt och klämma o dra i min pung hela tiden, det kan snarare beskrivas som någon form av tics. Dem senaste tre åren har det blivit värre då jag håller på och dra i ena pungkulan på högra sidan, svårt att förklara men det är precis som jag vill känna hur mycket jag kan dra i den utan att det gör ont. häromkvällen hände det sig som så att jag halkade i duschen samtidigt som jag höll på med min dra i pungkula övning och något gick fel. Måste söka läkare imorgon, pungen har svullnat upp och är helt blå. Känns som den högra kulan ligger löst i påsen, förstår att jag kan ha skadat den allvarligt.

Min fästmö och jag är i full färd med att försöka bli gravida, jag undrar om någon har liknande erfarenheter, och om man kan få barn med bara en pungkula? Är chanserna mindre eller hur fungerar det.

fruktansvärt pinsamt

• Svar på tråden Kan man få barn med bara en pungkula?
  • Anonym (Dr. Frääs)

Man kan absolut få barn med bara en pungkula, men sen tror jag inte att den är så demolerad som du tror.

Sluta bråka med dina organ för tjyven så löser det sig nog!

• Anonym (Skrotum)
    Anonym (Dr. Frääs) skrev 2013-10-28 23:48:07 följande:
    Man kan absolut få barn med bara en pungkula, men sen tror jag inte att den är så demolerad som du tror.

Sluta bråka med dina organ för tjyven så löser det sig nog!
    Jag förstår det känns värre än det är, eller jag hoppas det i alla fall Rynkar på näsan
    Pungen är känsliga grejer
  • viseversa

Men Gud sök hjälp för ditt självskadebeteende. Det är inte okej eller normalt. Och JA man kan få barn med en pungkula. Vi har en bekant som bara har en testickel och han har 4 barn.

• Anonym (ha)

Jag såg en pungkula gå omkring med en barnvagn för mitt inre när jag läste ts.... men skämt åsido, ja. Man kan få barn med en pungkula.

• Anonym (Skrotum)

Har idag varit hos läkare som konstanterar att allting tycks vara på plats men försämrad spermieproduktionen är högst trolig, hon sa också jag behöver se över mitt beteende, neuroleptika mediciner och psykoterapi är förslaget.

• Anonym (Oj!)
    Anonym (Skrotum) skrev 2013-10-28 23:46:23 följande:
    Har sen barn alltid haft den fula ovanan att gå runt och klämma o dra i min pung hela tiden, det kan snarare beskrivas som någon form av tics. Dem senaste tre åren har det blivit värre då jag håller på och dra i ena pungkulan på högra sidan, svårt att förklara men det är precis som jag vill känna hur mycket jag kan dra i den utan att det gör ont. häromkvällen hände det sig som så att jag halkade i duschen samtidigt som jag höll på med min dra i pungkula övning och något gick fel. Måste söka läkare imorgon, pungen har svullnat upp och är helt blå. Känns som den högra kulan ligger löst i påsen, förstår att jag kan ha skadat den allvarligt.

Min fästmö och jag är i full färd med att försöka bli gravida, jag undrar om någon har liknande erfarenheter, och om man kan få barn med bara en pungkula? Är chanserna mindre eller hur fungerar det.

fruktansvärt pinsamt

Hur kommer det sig att du började att dra i pungen? När började du med det?

Har nämligen en sjuåring som det senaste året nästintill hela tiden drar mellan benen, både fram och bak. Vi har provat med större kalsonger, inga kalsonger, annan form av kalsonger - INGET fungerar! Han fortsätter och dra hela tiden. Vad göra? 

Svar på tråden Kan man få barn med bara en pungkula?