En liten erotisk historia (sann)
Inspirerad av en sann händelse.
Vi hade fått kontakt på Klubb6.se. Hon var en glad och trevlig kvinna från grannstaden. Äldre än jag, men det hindrade inte att en skön, sexuell stämning florerade mellan våra mejl. Efter en tids prat erbjöd jag mig att träffa henne över en kaffe, varpå hon tackade ja med en smiley :).
Vi hade undvikit att berätta för mycket om våra privatliv för varandra, så länge ingen av oss frågade. Det blev en slags skön ovetskap, det enda relevanta var personkemin...och den sexuella laddningen. Hon ville inte bjuda hem mig av den anledningen, så en träff på neutral plats fick det bli. Eftersom vi bodde i olika städer så fick jag infallet att föreslå träff på en Statoilmack som låg på vägen. Möte på halva vägen således. Och en bilträff är ju inte helt fel det heller.
Vi kom överens att träffas efter middagstid. Det var slutet på sommaren och mörkret började falla utanför. Gjorde mig i ordning, duschade noggrant och passade på att ansa lilleman, nu när en kvinna kanske snart skulle ta honom i sin mun. Satte mig i bilen och påbörjade resan söderut. Älskar att köra bil, speciellt på kvällen. Allteftersom jag närmade mig platsen växte ett pirr i magen...och i kuken.
Tillslut kom jag fram till macken och letade upp en lämplig parkering. Det var knappt några bilar där, förutom de som kom och gick för att tanka och köpa snask. Slog av motorn och tittade på klockan. Nu skulle hon komma.
Det gick ett par minuter, men så kom det en bil och parkerade bakom min. Det såg ut att vara en ensam kvinna som körde, så jag klev ur bilen och försökte se ledig ut. Dörren öppnades och ut kom hon, jag hade fått en beskrivning på henne innan. När hon fick syn på mig log hon. ”Hej Borka”, sa hon med ett hjärtligt skratt. Jag log tillbaka och vi gav varandra en kram. Lätt nervös, som man gärna blir när man träffar en ny människa som man eventuellt ska se naken, föreslog jag att vi skulle köpa vårt kaffe. Fick varsin kopp av en intet ont anande kassör och gick ut till bilarna igen. Vi satte oss i min bil, den var större.
Vi sippade på våra kokheta brygder och tittade på varandra. Hon var en rätt kort kvinna, med formerna på rätta ställena. Kortklippt, svart hår. Mörka, pigga ögon. Rött läppstift. Under hennes topp syntes en härlig klyfta. Jag tog en sipp av kaffet och började prata om ditten och datten, som brukligt. Hon hade en glad och trevlig personlighet och vi skrattade flera gånger. En pirrande känsla mellan oss bara växte, i bådas huvuden for det heta, förbjudna tankar. Jag kände hur det började bulta nere i kuken. Jag var kåt.
Vi började prata om Klubb6, vad vi gillade med sajten. Jag sade att jag gillade att titta på amatörporren, se vanliga människor leva ut sina lustar. ”Mm, jag med”, svarade hon och såg mig djupt in i ögonen, med en blick som nästan var hypnotisk. Jag kände att ögonblicket hade kommit. Makade mig närmare henne.
”Vill ge dig en puss”, sade jag lågt.
Hon log. ”Du kan prova”.
De röda läpparna särades en aning när mina närmade sig. Kände hennes andedräkt i bråkdelen av en sekund, och så möttes våra läppar. Pirret sköt som en pil upp i kroppen, hon var underbar att kyssa, med mjuka läppar. De första blygsamma kyssarna övergick snabbt i ivrigare hångel. Hennes tunga virvlade mot min, blöt och varm. Jag tog tag om henne och drog hennes kropp närmare, hon belönade mig med ett belåtet stön, vilket jag gjorde mig mer kåt. Mina händer började söka sig ner över hennes kropp, hittade hennes bröst och smekte dem. De var stora och fyllde gott upp min hand, kände bröstvårtan styvna under tyget. Hennes hand for över min nacke, smekte mig över håret. Den andra vandrade också ner och letade sig in under min skjorta. Ryste till när hennes fingrar smekte min kropp och letade upp mina bröst. Hon nöp till snabbt i min bröstvårta, vilket fick mig att haja till. Hon såg på mig med ett illmarigt leende. Jag flinade tillbaka och kastade mig över hennes hals och överöste den med blöta kyssar. Hon skrattade, det kittlades gott för henne, samtidigt som det var upphetsande. Min hand runt hennes bröst letade sig ner till hennes byxor, hittade hennes gren och smekte över det varma tyget mellan hennes lår. Hon gnydde till. Nu var jag rejält kåt, mina byxor hade en rejäl bula.
”Känn på mig”, sade jag och förde hennes hand till mitt stånd. Hon kände på den med flinka fingrar och gav till ett upskattande ljud med ett leende. Jag log åt bekräftelsen och fortsatte kyssa hennes bröstkorg. Vandrade neråt med läpparna tills jag kom till toppens kant, då drog jag undan både topp och den svarta bh:n hon hade på sig. Det blottade en bred vårtgård med en liten knapp till bröstvårta. Jag blåste lite lätt på den, innan jag sänkte ner huvudet och tog den i min mun. Den var styv, men samtidigt lös längst ner, så den dansade lätt omkring tillsammans med min spelade tunga. Tryckte mig närmare, fick det mjuka bröstet upp i ansiktet. Det var så härligt.
”Vad skön du är”, viskade hon efter en stund med ett stön, huvudet bakåtlutat mot den kalla rutan. Jag tittade upp. ”Du med. Jag vill knulla dig”. Hon bet sig i underläppen på ett sexigt sätt, men såg sig sen omkring. ”Vi bör nog inte göra det här dock”. Jag satte mig upp. Det var nästan tomt på den mörka parkeringen, men en och annan bil hade kommit och gått under tiden vi pratat.
Inte var jag blyg, men det var nog olämpligt att smälla på varandra där mackens kunder kunde få syn på oss. Spanade omkring, på andra sidan vägen låg nåt slags garagebyggnad med en stor omgivande gårdsplan. Föreslog att vi skulle kolla in det, så jag startade bilen och snurrade iväg till andra sidan. Mycket riktigt visade det att det fanns en baksida av byggnaden. Parkerade vid väggen. Här var det mörkt och avskilt, ingen förbipasserande skulle komma här. Jag blinkade åt henne innan vi satte oss i baksätet, där det var mest utrymme.
Vi bylsade av oss våra jackor och skor. När hon satt där i bara toppen böjde jag mig fram och drog den av henne. Hon knäppte upp sin bh och lät den falla och jag såg hennes vackra bröst i all sin glans. Sträckte fram handen och kände hur varma de var. Men det var inte de jag ville ha nu. Jag knäppte upp hennes jeans och tillsammans drog vi ner de till fotknölarna. Hon hade ett par svarta trosor på sig. Jag lät två fingrar känna över tyget, hon var våt.
Min kuk bultade, jädrar vad kåt jag var! Med en lätt rörelse drog jag ner hennes trosor också. Hon särade lite på benen och visade upp en rakad fitta. Jag böjde mig ner. Kände fittsafternas doft, lukten av sex och värme. Stannade några milimeter från hennes klitoris och stack försiktigt ut tungspetsen. När jag nudde henne ryckte hon till. Jag log och började slicka henne. Hade inte fått slicka fitta på ett tag innan, det var så skönt. Hon hade savat ordentligt, alldeles blött. Jag slickade och sög på hennes klitorisområde. Lät tungan åka längs hennes två blygdläppar. Hon stönade högt, slingrade sig lätt under mig, drog i mitt hår. Min tunga letade sig neråt till hennes fittöppning, stack in den långt i henne. Jag har långa fingrar, så jag stack även in två stycken i henne. Masserade hennes slidvägg, det gillade hon väldigt mycket. Hennes fittsafter blötte ner mina fingrar o mitt ansikte, så ljuvligt!
När tungan värkte o fingrarna krampade slutade jag slicka henne o tittade upp. Hon gav mig en hungrig blick och knuffade mig bakåt. Nu var det min tur. Med snabba rörelser fick hon av mig byxorna. Kuken gjorde ett tält av kalsongerna, men de åkte snabbt av oxå. Min nyrakade kuk stod stolt upp och väntade på henne. Hon kröp närmare, började kyssa mig på låret. Högre o högre upp, tills hon nådde kukskaftet. Hennes läppar kysste min kuk och tungan drog längs skaftet. Jag kunde inte låta bli att flämta. Sug av mig! Jag var så kåt! Som om hon läst mina tankar drog hon sig uppåt, mot ollonet. Retsamt drog hon tungspetsen över strängen. Kuken hoppade till och jag stönade. Hon fnittrade och sen öppnade hon munnen och tog hela min kuk i sig. Åh det höll att gå för mig, men jag höll tillbaka, ville inte lägga av satsen än. Med mjuka rörelser sög hon av mig, hennes lena händer smekte min pung samtidigt. Det var så härligt att känna hennes läppar färdas längs kuken, upp och ner. Jag kände mig kåtare än nånsin!
Det tog inte länge innan hon visade att hon var i samma tankar som jag, nu skulle vi knulla!
”Jag vill ha dig i mig”, sade hon. Jag nickade och rätade på mig. Så gott det gick i ett bilbaksäte vände hon på sig så att hon stod på alla fyra. Hennes fina rumpa lyste mot mig, jag kunde knappt ta blicken från den. Jag makade mig över henne, biltaket slog emot min rygg först. Trångt var det, o bilrutorna var nu helt igenimmade. Hade någon kommit förbi hade de inte kunnat se ett dugg.
Jag tog min hårda kuk i handen, styrde den mot hennes öppning. Älskar det där ögonblicket, andetaget innan kuken åker in. Jag tog tag om hennes höft och så tryckte jag in den. Det gick lätt, hon var så våt. Den gick i botten och hon lät ut ett stort stön när hon kände sig uppfylld av mig. Jag hittade rätta positionen med knän och ben, och så började jag knulla henne, ut och in. Shit vad härligt det kändes! Hennes fitta var varm och riktigt blöt, inte för trång eller slapp.
Jag ökade takten, höften gav ett smackande ljud mot hennes skinkor. Hon stönade i takt med mina stötar. ”Fan vad skön du är”, fick hon fram. ”Så skönt att känna dig djupt i mig! Djupt i mig.” Jag böjde mig framåt, fann hennes bröst och smekte de där de dinglade. Hånglade med henne samtidigt som jag knullade henne med knyckiga stötar, riktigt doggystyle! Nu var det nära för mig, kunde inte hålla tillbaka länge till.
”Det går snart för mig”, väste jag. ”Ja! Kom i mig!” svarade hon, tittade bakåt på mig med den där hungriga blicken som tjejer får när de är nära klimax. Jag grabbade tag extra hårt om hennes höfter och drog i allt vad jag hade, knullade henne så hårt jag kunde! Hon tjöt i stötar, skälvde till av mitt spett som plöjde upp hennes våta grotta. En våg av energi samlades i kuken på mig, växte till en explosion och med ett vrål kom jag i henne, fyllde henne med många, tunga strålar av sperma. Min kuk fortsatte efterknulla henne, ända tills orgasmen långsamt ebbade ut och min färdiga kuk nästan gjorde ont.
Vi sjönk ihop. Jag pussade hennes nacke och lade huvudet mot hennes fuktiga rygg. Min nu slappa kuk gled ur och droppade sperma på sätet. Skit samma. Hon vred på huvudet och kysste mig tacksamt för det härliga knullet. Vi satt en stund och pustade ut, helt färdiga. Efter en stund småpratade vi lite. Jag drog av henne sockarna och gav henne en härlig fotmassage. Jag älskar fötter nämligen. Hon låg med slutna ögon och verkade tycka det var en perfekt avslutning på ett härligt onenightstand. Tillslut klädde vi på oss och jag skjutsade tillbaka henne till sin bil. Jag tackade för en härlig träff och sen skiljdes vi åt. Jag log hela vägen när jag körde i den mörka kvällen. Efteråt pratade vi lite grann på K6. Men efter ett tag slutade vi. Det kändes rätt bra. Vi hade fått ett härligt möte på livets väg, det behövdes inget mer. Jag fick aldrig veta hennes namn, men jag tänker rätt ofta på henne idag. Den mörkhåriga damen som var så glad och skön.
Slut.