• Lady Bling

Var är det billigast/bäst att storhandla mat söder om Stockholm?

Ska få skjuts av min syster i eftermidddag för att storhandla mat eftersom vi inte har bil. Vi flyttade hit till Huddinge rätt nyligen och nu undrar jag om ni som har mer koll på mataffärer i södra storstockholm / söder om Stockholm har några tips? Vart ska vi åka för att storhandla, var är det alltså billigast / bäst att storhandla mat?

• Svar på tråden Var är det billigast/bäst att storhandla mat söder om Stockholm?
  • Nyfiken gul

ICA maxi, Willys, Citygross....

• Viktoria74

Willys slår både IcaMaxi och City gross i pris.

• Lady Bling

Finns det billiga blöjor och hela balar med toapapper på både Willys och Citygross?

• Lady Bling

Tack för era svar Nyfiken Gul och Viktoria74 Finns det både Willys och Citygross vid kungens kurva? Hur kommer man dit med bil?

• Viktoria74

Hur man kommer till Kungens Kurva? Där finns Willys och Citygross. Du tar dig ut på E4, du kan t ex ta väg 259 vid Flemingsberg ungefär och kommer då till Fittja, sen kär man mot Sthlm en kort bit. Sen ligger Willys vid Heron city och Citygross bakom IKEA , det finns en massa affärer där t ex ICA Kvantum och Toy´r´us.

• Viktoria74

www.eniro.se har kartor, titta på Huddingevägen HUDDINGE och zooma ut så får du en bild av hur man kör. Kungens Kurva ligger vid Skärholmen.

• Lady Bling

Viktoria74: Tack Är det en stor Willys, den vid Heron City? Vet du vad som är billigare på Willys än på citygross? Funderar på om man ska åka till båda eller bara en av affärerna.

• Viktoria74

Tror att blöjor är billigare på Citygross. Barnmat och typ tvättmedel o diskmedel är billigt på Willys, men nu är det ett tag sedan jag var på CityGross. Jag har inte varit på just den Willys men den ser ju hyfsat stor ut. Jag har övergått till att handla allting på Willys eftersom det visade sig bäst i längden. Många affärer har lockvaror som är billigt men så är resten ganska dyrt. Willys är genomgående billigt.

• Lady Bling

Viktoria74: Tack för ditt svar! Vet nån om det finns hela balar med toapapper på både Willys och Citygross?

Svar på tråden Var är det billigast/bäst att storhandla mat söder om Stockholm?