vaken i en dröm...
Jag har tyvärr förmågan att vakna paralyserad i drömmar när jag somnar eller vaknar eller hur det nu brukar gå till, någon som vet något om detta? Jag har aldrig forskat i det utan alltid förträngt det men den senaste tiden har det hänt ganska ofta och det skrämmer skiten ur mig. Det händer aldrig på natten utan oftast om jag somnar om på morgonen eller på dagen och alltid när jag är ensam. Jag vaknar men är inte vaken jag ligger alltid i samma säng som jag somnat i och miljön är sig lik, detta gör detta extremt otäckt jag har en känsla av att om jag inte vaknar NU så kommer jag att dö eller något fruktansvärt få tag om mig eller min själ (om vi nu har någon). Jag gör allt för att kunna röra på mig kämpar tills jag antingen vaknar eller somnar, att somna eller vakna gör inget det är mellanstadiet jag inte pallar... sist hade jag en sådan sjuk dröm. Jag hade sex ohämmat, passionerat med först vad som såg ut att vara min man, sedan min granne (usch) sedan uppenbarades en man som jag inte kände igen utan han skrämde mig, hånlog. Efter allt sexande hamnade jag i stadiet där jag kämpade för att vakna jag låg paralyserad och kikade ut ur dörrspringan samtidigt som jag hörde ytterdörren slå igen jag kämpade för att vakna och efter några sekunder vaknade jag svettig precis som om att jag hade haft sex och fått orgasm. Drömmen var så verklig, jag tror tom att jag fick orgasm på riktigt och läskigt nog när jag gick på toa så var det något geggigt som kom ut . Det var nästan så att jag trodde att någon hade våldfört sig på mig tankarna snurrade hade mannen min låst ytterdörren på morgonen när han gick (det hade han inte) kunde någon tagit sig in och drogat mig eller är vår hjärna så fantastisk att den kan ha skapat allt detta?
I vilket fall som så gillar jag det inte, inte den paralyserade biten iaf, orgasmen i sömnen var ju dock fantastisk ;)
Någon annan som brukar råka ut för detta fenomenet?