• Anonym (C)

När ägglossning efter skrapning?

Snabbfakta: Rutinul i v.18. Inget hjärtljud, fostret dött sedan v14 ungefär. Känns nästan overkligt när jag skriver det.. Iaf. Medicinsk igångsättning den 21 okt och idag 29 okt skrapades jag då mycket graviditetsrester var kvar i livmodern. Vet du ungefär när ägglossningen är tillbaka?
    Tacksam för svar, kramar!

• Svar på tråden När ägglossning efter skrapning?
  • sepfhrenia

Hej!

Beklagar, kag själv fick mf v12 för 1,5 v sedan.

Det varierar väldigt mycket, vissa har fått äl 10 dagar efter upp till flera veckor efter. Jag väntar på min..

Hoppa in i denna tråd om du vill;

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Kram på dig!

• Anonym (C)
    sepfhrenia skrev 2013-10-30 08:26:23 följande:
    Hej!

Beklagar, kag själv fick mf v12 för 1,5 v sedan.
    Det varierar väldigt mycket, vissa har fått äl 10 dagar efter upp till flera veckor efter. Jag väntar på min..

Hoppa in i denna tråd om du vill;

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Kram på dig!
    Tack snälla. Jag beklagar också. Nya tag får det bli. I samspel med sorg.

Jag vill inte engagera mej för mycket då jag är rädd för att bli besatt av graviditet så jag läser lite då och då här på fl. Men vem vet, snart kanske jag skriver så pennan glöder... ;)

Kramar, C
  • Anonym (C)
    F89 skrev 2013-10-30 10:04:41 följande:
    Jag fick ÄL 20 dagar efter min skrapning!
    Det låter bra. Vilken v. gjorde du skrapning i?

Hoppas att min kropp återgår till det normala också.

Kraam, C.
  • Anonym (14 dagar)

Beklagar :( Jag hade en ofosterlig graviditet och kom till v 11-12. Jag gick min ägglossning precis 14 dagar efter skrapningen och mensen sen 14dagar efter ägglossningen. Detta var i mitten Av April och nu äntligen är vi pånytt i v 7 och håller alla tummar att dom stannar kvar där inne tiden ut.

• F89
    Anonym (C) skrev 2013-10-30 19:36:30 följande:
    Det låter bra. Vilken v. gjorde du skrapning i?

Hoppas att min kropp återgår till det normala också.

Kraam, C.

När jag fick reda på mitt MA så var jag i V 9. Skrapningen gjordes i V 11.
    Dock gick graviditeten snett redan i V 5-6 : ( 
  • Anonym (C)
    Anonym (14 dagar) skrev 2013-10-30 21:21:36 följande:
    Beklagar :( Jag hade en ofosterlig graviditet och kom till v 11-12. Jag gick min ägglossning precis 14 dagar efter skrapningen och mensen sen 14dagar efter ägglossningen. Detta var i mitten Av April och nu äntligen är vi pånytt i v 7 och håller alla tummar att dom stannar kvar där inne tiden ut.
    Jag beklagar mf men gratulerar i massor! Skäms
  • Anonym (C)
    F89 skrev 2013-10-31 07:46:36 följande:

När jag fick reda på mitt MA så var jag i V 9. Skrapningen gjordes i V 11.
    Dock gick graviditeten snett redan i V 5-6 : ( 
    Ja okej. Det är ledsamt. När i tiden gjorde du skrapn? Kramas.
  • Anonym (Ma)

Hej. Jag fick ma i v 12 men gickk till v 17 innan kroppen reagerade. gjorde ett medicinskt missfall och en skrapning då inte allt kommit ut.. Detta var den 4 september.. Blödde ca 3 veckor efter men tror ägglossningen ägde rum medan jag blödde. Fick mensen ca 5 v efter ma.. Nu försöker vi igen. Väntar mensen på lördag..

• Anonym (C)
    Anonym (Ma) skrev 2013-11-07 18:57:40 följande:
    Hej. Jag fick ma i v 12 men gickk till v 17 innan kroppen reagerade. gjorde ett medicinskt missfall och en skrapning då inte allt kommit ut.. Detta var den 4 september.. Blödde ca 3 veckor efter men tror ägglossningen ägde rum medan jag blödde. Fick mensen ca 5 v efter ma.. Nu försöker vi igen. Väntar mensen på lördag..
    Hej Ma,

jag beklagar och håller tummarna för att du inte får mensen på lördag.
    Mina blödningar har slutat nu. Skönt. Ingen hit att blöda i 3 v...

Tack för ditt svar. Skäms
Svar på tråden När ägglossning efter skrapning?