• Frida98

15åring här!

En 15årig tjej här! Fråga vad ni vill om tonåringar! Glad

• Svar på tråden 15åring här!
  • Frida98
    LonelyWolf skrev 2013-10-29 21:37:09 följande:
    Du låter glad Glad
    Jag är väldigt glad! Glad
  • Frida98
    LonelyWolf skrev 2013-10-29 21:51:29 följande:
    Låter nice Solig

Hur ser du på din framtid?
    Jag hoppas att jag får ett bra jobb efter jag har tagit studenten. Och efter några år skaffar barn och flyttar ut på landet Glad
  • Frida98
    IafiaE skrev 2013-10-29 22:48:26 följande:
    Vad tycker du om sidorna ASK och KIK?
    Ask: Har det själv får rätt mycket skit där tex '' att jag är en äcklig hora'' och ''jag är ful som fan'' och tycker väl att det är onödigt att skriva sånt men jag bryr mig inte precis. Men har väldigt roligt där ändå svarar väldigt oseriöst där. Min mamma har titta på min ask och har väl skrivit lite saker hon inte ville läsa tex: vem jag är kåt på( oseriöst svar på den) Men hon bryr sig inte så mycket 

Kik: Brukar inte använda det så mycket utan skriver oftast med dom jag känner istället för sms men också med okända folk. Men använder inte det för att skicka naken bilder eller något sånt!  
  • Fru Brastad
    Frida98 skrev 2013-10-29 23:10:06 följande:
    Ask: Har det själv får rätt mycket skit där tex '' att jag är en äcklig hora'' och ''jag är ful som fan'' och tycker väl att det är onödigt att skriva sånt men jag bryr mig inte precis. Men har väldigt roligt där ändå svarar väldigt oseriöst där. Min mamma har titta på min ask och har väl skrivit lite saker hon inte ville läsa tex: vem jag är kåt på( oseriöst svar på den) Men hon bryr sig inte så mycket 

Kik: Brukar inte använda det så mycket utan skriver oftast med dom jag känner istället för sms men också med okända folk. Men använder inte det för att skicka naken bilder eller något sånt!  

Exakt vad är ask?
  • IafiaE
    Fru Brastad skrev 2013-10-30 08:52:52 följande:

Exakt vad är ask?
    Ask är en sida du kan ställa frågor till dom som har ett registrerat konto. Har man ett eget konto kan man välja att ställa frågor anonymt eller med namn. Har du inget konto kan du ställa frågor ändå, men då blir det automatiskt anonymt.

Många dumma frågor och kommentarer kommer upp.
  • Fru Brastad
    IafiaE skrev 2013-10-30 09:36:56 följande:
    Ask är en sida du kan ställa frågor till dom som har ett registrerat konto. Har man ett eget konto kan man välja att ställa frågor anonymt eller med namn. Har du inget konto kan du ställa frågor ändå, men då blir det automatiskt anonymt.

Åå ok. Tack
  • LonelyWolf
    IafiaE skrev 2013-10-30 09:36:56 följande:
    Som FL ungefär
Svar på tråden 15åring här!