• AZapp

Sega genomskinliga flytningar på bim

Hur var era flytningar på bim när ni varit gravida?

Jag hade bim igår och har haft liknande ägglossningsflytningar i 3 dagar. När jag tänker efter har jag haft ganska rikliga flytningar ända sedan Äl. Jag borde testa, men efter 1 års försök är man lite rädd för testen. Väntar hellre på mensen ett tag till. Men måste få veta andras historier för att orka vänta!

Frågar alltså bara er som VET att ni var/är gravida.       

• Svar på tråden Sega genomskinliga flytningar på bim
  • AZapp

Puff                                                                                            

• sofie123

Jag hade typ mjökiga flytningar efter ÄL några dagar som sedan övergick till att bli genomskinliga och rikliga!
    Brukade annars inte ha särskilt mycket flytningar innan BIM. 

• ronjaaa

jag har inte själv varit gravid, så kan inte svara säkert, men har läst mycket då jag försöker bli gravid & dom säger att de blir så när man är gravid, jag tycker du ska ta ett test!

• AZapp

Sofie123: Jag har exakt som älflytningar fast tjockare..inte alls vattniga som folk pratar om att de får. Brukar alltid ha torra flytningar med inslag av brunt/rosa ett par dagar innan mens.

ronjaaa: Jaa, jag ska väl göra det. Men kommer nog vänta till helgen i alla fall. Är så grymt trött på besvikelsen. 

• sofie123

Okej, men jag tror det där med flytningar är ganska individuellt. För jag har då rätt varierande flytningar just nu, jag plussade för några dagar sedan bara, 7 dagar sedan BIM. 

Känns som att mina är mer vattniga än sega i alla fall, fast ibland är de mjölkiga också..

Men eftersom du inte brukar ha sånna flytningar som du har nu så låter det ju lovande!:) När tänkte du prova testa? Har du några andra symptom? 

• AZapp

sofie123: Jaa det är ju det som är. Startade tråden i förhoppningen om liiite statistik a alla fall.

Jag tänker inte testa förrän mensen har dragit över med minst en vecka. Nästa helg med andra ord. Jag har alltid haft massa symptom men just den här månaden känner jag ingenting. Förutom flytningarna då.
    Hoppas att det ska betyda någonting i alla fall!    

• sofie123

Jaa, allt är ju så ovisst.. Jag är också rätt less på det här, fick missfall förra månaden så nu är man ju livrädd att de ska hända igen, ett konstant oroande...

Jaa jag förstår, håller tummarna för dig!:) 

• AZapp

Usch vad jobbigt! Kan inte tänka mig nått värre just nu. Jag har aldrig haft missfall, men blir ändå sjukt trött på de som säger "Ja men då vet du i alla fall att du kan bli gravid" Störigt tänk!

Hoppas det går hela vägen nu för er!! :)  

• O Z

Betyder det då att man inte är gravid om man inte har några flytningar alls efter ÄL?

Svar på tråden Sega genomskinliga flytningar på bim