• Kajsa75

    Sexlivet funkar inte när det är ostädat!!

    Vet inte om det är typiskt oss tjejer - eller bara mig? Men allvarligt, jag kan inte ha sex när det är kaos och hur stökigt som helst runt omkring i hela hemmet. Har försökt förklara det för min man... Kan liksom inte slappna av.
    Är det bara jag som inte "går igång" när det är stökigt?

  • Svar på tråden Sexlivet funkar inte när det är ostädat!!
  • Whitetrash86

    Hade jag inte kunnat haft sex när det är stökigt så skulle jag aldrig kunna ha sex. Eftersom vi med 2 barn och 3 husdjur och vi vuxna är sjukskriva så har man inget val och jag tar hellre sex med min sambo än att städa vardagsrummet när energin finns.

  • Stigsdotter

    Men visst är det så. Om män bara visste hur mycket sex de skulle få om de såg till att hålla rent, snyggt och själva sköta projektledningen i hemmet. Tänk att bara komma hem, det är rent, snyggt, ungarna är hämtade någon har planerat OCH handlat middagsmat och det finns inget tvättberg i tvättstugan...Yeeehaaaa den första dagen i drömlandet kanske jag skulle ägna åt att bara vara med mig själv och njuta av tiden men sen...om det fortsätter...jäklar vad gubben skulle få åka ...men det är ju bara jag det Flört

  • sasso78
    Stigsdotter skrev 2013-10-30 15:03:40 följande:
    Men visst är det så. Om män bara visste hur mycket sex de skulle få om de såg till att hålla rent, snyggt och själva sköta projektledningen i hemmet. Tänk att bara komma hem, det är rent, snyggt, ungarna är hämtade någon har planerat OCH handlat middagsmat och det finns inget tvättberg i tvättstugan...Yeeehaaaa den första dagen i drömlandet kanske jag skulle ägna åt att bara vara med mig själv och njuta av tiden men sen...om det fortsätter...jäklar vad gubben skulle få åka ...men det är ju bara jag det Flört
  • Rainbow gg

    Kan nog ligga något i det. Men det är inte så att jag inte är sugen bara för att det är stökigt hemma. Men jag hade nog varit lite mer intresserad om disken magiskt var gjord när jag kom hem.

  • Kajsa75
    Rainbow gg skrev 2013-10-30 15:07:21 följande:
    Kan nog ligga något i det. Men det är inte så att jag inte är sugen bara för att det är stökigt hemma. Men jag hade nog varit lite mer intresserad om disken magiskt var gjord när jag kom hem.
    Det bästa och mest romantiska (haha) är när mannen har diskat, bäddat rent och lagt barnen
  • loveit
    Stigsdotter skrev 2013-10-30 15:03:40 följande:
    Men visst är det så. Om män bara visste hur mycket sex de skulle få om de såg till att hålla rent, snyggt och själva sköta projektledningen i hemmet. Tänk att bara komma hem, det är rent, snyggt, ungarna är hämtade någon har planerat OCH handlat middagsmat och det finns inget tvättberg i tvättstugan...Yeeehaaaa den första dagen i drömlandet kanske jag skulle ägna åt att bara vara med mig själv och njuta av tiden men sen...om det fortsätter...jäklar vad gubben skulle få åka ...men det är ju bara jag det Flört
  • loveit

    Äsch - det gäller bara att koppla bort alla måsten och to-dos och bara ha lite kul ett tag :)

  • Litet My

    Inte jag heller, mår tom psykiskt dåligt när det är för stökigt, med för stökigt menar jag att det kommer att ta en heldag ca att fixa allting.

  • Gevieve
    Stigsdotter skrev 2013-10-30 15:03:40 följande:
    Men visst är det så. Om män bara visste hur mycket sex de skulle få om de såg till att hålla rent, snyggt och själva sköta projektledningen i hemmet. Tänk att bara komma hem, det är rent, snyggt, ungarna är hämtade någon har planerat OCH handlat middagsmat och det finns inget tvättberg i tvättstugan...Yeeehaaaa den första dagen i drömlandet kanske jag skulle ägna åt att bara vara med mig själv och njuta av tiden men sen...om det fortsätter...jäklar vad gubben skulle få åka ...men det är ju bara jag det Flört
    Du är inte ensam GladSkål
  • MalinEddie

    Nej, helt ärligt brukar jag glömma bort det mesta runt omkring när han börjar "hålla på"Glad Dessutom delar vi på hushållsarbetet och allt som rör barnen, jag hade inte tänt på en man som tyckte att det var mitt jobb och absolut inte funnit det romantiskt när han väl gjorde nåt.


    Avskyr CIO-metoder.
Svar på tråden Sexlivet funkar inte när det är ostädat!!