• Anonym (O_O)

Sexuella tankar om människor man möter

Händer det er att ni tänker sexuella tankar om människor ni möter i vardagliga situationer ?
    Menar ex. den i kassan man betalar hos, läkare, kunder man tar emot, kollegor osv osv ?

Har ni som svarar på denna fråga partner, eller är ni singlar  ?

Varför tror ni att ni tänker sexuella tankar om andra ?

Själv är jag i ett monogamt förhållande - men tycker jag tänker snusk om andra jävligt ofta ändå ... Har tänkt sexuella tankar om kollegor, typ blocket-säljare jag stämt möte med, min senaste psykolog...
    Det är inget jag vill tänka direkt, utan det bara fyller min hjärna automatiskt om personen jag pratar med attraherar mig, exempelvis. Vet inte varför detta händer ... Kanske har jag för lite sex i min relation... men det är inte något som går att fixa i nuläget. Eller så kanske jag inte är menad att leva monogamt alls ...
    Det hela är ganska förvirrande.

Fler upptagna människor som också finner att ni tänker snuskiga tankar om andra än era partners ?
  • Svar på tråden Sexuella tankar om människor man möter
  • Anonym (*)

När jag ser män som attraherar mig undrar jag hur dom är i sängen, om dom är bra eller dåliga....*fniss*

Läste häromdagen att män tänker på sex eller något som har anknytning till sex var 8.e minut.

• Anonym (O_O)
    Anonym (*) skrev 2013-10-30 23:18:53 följande:
    När jag ser män som attraherar mig undrar jag hur dom är i sängen, om dom är bra eller dåliga....*fniss*

Läste häromdagen att män tänker på sex eller något som har anknytning till sex var 8.e minut.
    Jo det är typ detta jag också brukar tänka om attraktiva män jag möter :pp

Intressant om detta stämmer hahaha!
  • Anonym (O_O)

p u f f ...

• shivas

Inte om vem som helst direkt. Men om förvånansvärt många när jag väl pratat med dom en stund. Lite i stil med att "Mmmhrrr.... om den där ändå kunde tvinga upp mig mot väggen här och nu och bara ta mig" ;)

• klarabella87
    Anonym (*) skrev 2013-10-30 23:18:53 följande:

haha men de måste ju gälla typ tonåringar, killar som precis kommit i puberteten eller så..

• Anonym (*)

klarabella87 skrev 2013-10-31 18:51:44 följande:
    haha men de måste ju gälla typ tonåringar, killar som precis kommit i puberteten eller så..

Ja ... män mellan 18 - 25 år enligt ny forskning.
  • Anonym (japp)

Visst, jag har alltid tänkt att det är naturliga. Speciellt mäns händer ("dom skulle man gärna vilja ha över kroppen"), och att sitta och titta på en mansrygg på nåt småtråkigt jobbseminarium.

Jag vet att min man tittar på andra kvinnor också, helt ok. Det livar upp helt enkelt. Nån enstaka gång kan jag tänka vidare efteråt och fantisera sexuellt om någon jag sett/träffat. Är kvinna och gift.

Svar på tråden Sexuella tankar om människor man möter