• Anonym (Trött)

Finns det trogna män?

Finns det trogna män?

Min man har varit otrogen förut och jag gick tillbaka till honom (mest pga barnen) för en tid sedan. Han mådde så dåligt över att han varit otrogen och sa till och med att han kände att han mådde så dåligt att han borde ta livet av sig.

Nu har jag upptäckt att han är otrogen igen. Nu tycker jag verkligen att han borde ta livet av sig... Är så sårad och ledsen, mest för barnens skull eftersom det visar sig att dom har en skitmänniska till pappa.

Jag hade ALDRIG trott att just han skulle vara otrogen, han är väluppfostrad, är väldigt ansvarsfull osv. Men nej, samma skit igen.

Jag tänker lämna min man för alltid den här gången, denna gång tänker jag inte heller skydda honom gentemot barnen (tänker dock inte prata illa om honom annat än att tvinga honom att säga att det är HANS beslut denna gång).

FINNS det några män därute som verkligen är trogna, ett helt liv? Jag har slutat tro det nu faktiskt.          

• Svar på tråden Finns det trogna män?
  • Anonym (Z)

Klart det finns jag skulle aldrig göra så mot min kvinna, låt han ta sitt liv vem bryr sig trist för barnen ja men vaddå de repar sig

• Anonym (Trött)

Oj en trogen man finns det i alla fall

• Skummonova
    Anonym (Trött) skrev 2013-10-31 21:17:48 följande:
    Oj en trogen man finns det i alla fall
    Menar du att du baserar din åsikt på en enda man.. ? 
    On duty !
  • Anonym (...)

Jag undrar det samma.. Lever i en relation där jag tror att jag vet att han inte är trogen, men kan inte bevisa det. Vet egentlige inte ens om det är fysiskt men vet att det flörtas på nätet. Men han nekar trots att jag sett det. Nu vet jag knapp längre vad som är verklighet eller vad som är hjärnspöken. Samtidigt har jag ju sett och jag vet att han varit otrogen emot alla tjejer han varit med innan. Så otroligt svårt!

• Jecw

Trogna män finns det massvis av! Det gäller bara att kvinnor lär sig att inte gå tillbaka till sina otrogna ex ;)

• Anonym (Trött)
    Skummonova skrev 2013-10-31 21:23:45 följande:
    Menar du att du baserar din åsikt på en enda man.. ? 

Eh nej...
  • Anonym (Trött)
    Jecw skrev 2013-10-31 21:34:11 följande:
    Trogna män finns det massvis av! Det gäller bara att kvinnor lär sig att inte gå tillbaka till sina otrogna ex ;)

Skönt att lägga skulden på kvinnan istället?
  • Anonym (Trött)
    Anonym (...) skrev 2013-10-31 21:32:03 följande:
    Jag undrar det samma.. Lever i en relation där jag tror att jag vet att han inte är trogen, men kan inte bevisa det. Vet egentlige inte ens om det är fysiskt men vet att det flörtas på nätet. Men han nekar trots att jag sett det. Nu vet jag knapp längre vad som är verklighet eller vad som är hjärnspöken. Samtidigt har jag ju sett och jag vet att han varit otrogen emot alla tjejer han varit med innan. Så otroligt svårt!

Fy vad jobbigt
  • Skummonova
    Anonym (Trött) skrev 2013-10-31 21:38:22 följande:

Eh nej...
    Ok, så vad baserar du det på ? Har du haft flera män och alla har vart otrogna ? 
    On duty !
  • Jecw
    Anonym (Trött) skrev 2013-10-31 21:38:52 följande:

Skönt att lägga skulden på kvinnan istället?
    Nej, men om du går tillbaka till en man som du VET är otrogen så kanske du inte kan gnälla om att ALLA män är otrogna baserat på detta. Du visste ju redan att just han var ett svin.
    Hade trohet varit väldigt viktigt för dig en relation så hade du väl aldrig tagit tillbaka en bevisat otrogen man? 

Det är INTE ditt fel att din man är otrogen. Men det var ditt val att bli tillsammans med honom igen.  
Svar på tråden Finns det trogna män?