• Anonym (Hustrun)

Vi som är undergivna våra män i sängen

Vill gärna komma i kontakt med andra tjejer som lever i ett förhållande där vi är undergivna våra män/sambos/pojkvänner i sängen. Kravet är alltså att du ska vara undergiven och han dominant. På vilken nivå är oviktigt.

Själv ser jag det som min plikt som hustru att tillfredsställa min man i sängen, närhelst han behagar. Och jag tar gärna emot straff

• Svar på tråden Vi som är undergivna våra män i sängen
  • shivas
    Anonym (Hustrun) skrev 2013-10-31 12:58:20 följande:
    Vill gärna komma i kontakt med andra tjejer som lever i ett förhållande där vi är undergivna våra män/sambos/pojkvänner i sängen. Kravet är alltså att du ska vara undergiven och han dominant. På vilken nivå är oviktigt.

Själv ser jag det som min plikt som hustru att tillfredsställa min man i sängen, närhelst han behagar. Och jag tar gärna emot straff

Undergiven både i och utanför sängen.
  • Anonym (Hustrun)
    shivas skrev 2013-10-31 13:57:58 följande:

Undergiven både i och utanför sängen.
    Åh vad spännande! Hur yttrar det sig i sängen och hur yttrar det sig i vardagen? Berätta gärna lite kortfattat hur du/ni lever.
  • shivas
    Anonym (Hustrun) skrev 2013-10-31 14:02:23 följande:
    Åh vad spännande! Hur yttrar det sig i sängen och hur yttrar det sig i vardagen? Berätta gärna lite kortfattat hur du/ni lever.

Oj, det är ju en rätt så bred fråga men jag kan försöka.

Jag är långt ifrån någon mjäkig dörrmatta utan jag tycker om att vara mig själv fullt ut och sen ta konsekvenserna för det i vissa tillfällen istället. Beroende på hur djupt vi går så är det olika. Ibland är det en kamp för honom att styra mig. Ibland är jag istället totalt undergiven och det känns lite halvt som att jag helt och hållet lever för att behaga honom på ett eller annat sätt.

Han har tillåtelse att utsätta mig för det han vill och anser utvecklar mig. Blanda in andra, förnedra, piska, utnyttja och tvinga. Leda, locka, charma, förföra.

Han har rätt att göra vad han vill med vem han vill och det trivs vi med så länge han ger mig allt jag behöver.
  • Frogo
    shivas skrev 2013-10-31 14:19:46 följande:
    Oj, det är ju en rätt så bred fråga men jag kan försöka. Jag är långt ifrån någon mjäkig dörrmatta utan jag tycker om att vara mig själv fullt ut och sen ta konsekvenserna för det i vissa tillfällen istället. Beroende på hur djupt vi går så är det olika. Ibland är det en kamp för honom att styra mig. Ibland är jag istället totalt undergiven och det känns lite halvt som att jag helt och hållet leverb för att behaga honom på ett eller annat sätt. Han har tillåtelse att utsätta mig för det han vill och anser utvecklar mig. Blanda in andra, förnedra, piska, utnyttja och tvinga. Leda, locka, charma, förföra. Han har rätt att göra vad han vill med vem han vill och det trivs vi med så länge han ger mig allt jag behöver.

Vad spännande. Leva så till vardags måste vara både spännande men också lite komplicerat. Härligt.
  • shivas
    Frogo skrev 2013-10-31 15:52:05 följande:
    Vad spännande. Leva så till vardags måste vara både spännande men också lite komplicerat. Härligt.

Visst är det komplicerat till och från. Speciellt när det sker utveckling som trycker på ömma punkter. Krävs mycket mycket mycket kommunikation. :)

Samtidigt skulle jag aldrig kunna leva utan det. Gör mig starkare konstant. Njuter. Släpper på alla mina spärrar då och då. Att bara vara. Helt fantastiskt. Och man träffar många intressanta människor som har sin egen form av bdsm. :)
  • Frogo
    shivas skrev 2013-10-31 18:40:35 följande:
    Visst är det komplicerat till och från. Speciellt när det sker utveckling som trycker på ömma punkter. Krävs mycket mycket mycket kommunikation. :) Samtidigt skulle jag aldrig kunna leva utan det. Gör mig starkare konstant. Njuter. Släpper på alla mina spärrar då och då. Att bara vara. Helt fantastiskt. Och man träffar många intressanta människor som har sin egen form av bdsm. :)

Känner igen det där. Min fru beskriver det ungefär likadant. Hur skönt det är att släppa alla spärrar och krav pä sig själv och helt ge sig åt mig. Dock gör vi bara det vid sex.
  • Anonym (Hustrun)
    Frogo skrev 2013-11-01 06:42:06 följande:

Känner igen det där. Min fru beskriver det ungefär likadant. Hur skönt det är att släppa alla spärrar och krav pä sig själv och helt ge sig åt mig. Dock gör vi bara det vid sex.
    Det är underbart att bara ge sig hän åt sin man och göra sig tillgänglig på alla sätt.

Min man sa till mig igår kväll att "...och imorrn är det fredag, då vill jag ta dig i röven." "Såklart ska du få göra det älskling" svarade jag och log, och nu längtar jag till ikväll när jag får öppna mig helt för min man och ge honom det han älskar mest av allt. Pumpa mig hårt i analen. Jag hoppas att jag får örfilar också

Kul förresten med en man i tråden. Hur dominerar du din fru? Lite exempel? 
  • Anonym (Hustrun)
    shivas skrev 2013-10-31 14:19:46 följande:

Oj, det är ju en rätt så bred fråga men jag kan försöka.

Jag är långt ifrån någon mjäkig dörrmatta utan jag tycker om att vara mig själv fullt ut och sen ta konsekvenserna för det i vissa tillfällen istället. Beroende på hur djupt vi går så är det olika. Ibland är det en kamp för honom att styra mig. Ibland är jag istället totalt undergiven och det känns lite halvt som att jag helt och hållet lever för att behaga honom på ett eller annat sätt.

Han har tillåtelse att utsätta mig för det han vill och anser utvecklar mig. Blanda in andra, förnedra, piska, utnyttja och tvinga. Leda, locka, charma, förföra.

Han har rätt att göra vad han vill med vem han vill och det trivs vi med så länge han ger mig allt jag behöver.
    Vad blir det för straff/konsekvenser om du gör något han inte gillar?
  • Frogo
    Anonym (Hustrun) skrev 2013-11-01 11:02:55 följande:
    Det är underbart att bara ge sig hän åt sin man och göra sig tillgänglig på alla sätt. Min man sa till mig igår kväll att "...och imorrn är det fredag, då vill jag ta dig i röven." "Såklart ska du få göra det älskling" svarade jag och log, och nu längtar jag till ikväll när jag får öppna mig helt för min man och ge honom det han älskar mest av allt. Pumpa mig hårt i analen. Jag hoppas att jag får örfilar också Kul förresten med en man i tråden. Hur dominerar du din fru? Lite exempel? 

Hon får passa upp mig till att börja med och sen använder jag henne sexuellt som jag önskar. Både ensam och med andra. Lyder hon inte eller jag inte är nöjd med hennes insats så följer straff. Kan vara fysisk eller att hon tvingas göra nåt förnedrande. Har en mycket äldre man vi känner som hon tvingas serva efter hans önskemål om hon varit olydig också. Men oftast är hon duktig och lyder ALLA mina önskningar.
Svar på tråden Vi som är undergivna våra män i sängen