kuklås
hej, jag är kille som är nyfiken på kuklås. hur vanligt är det? vad har ni för erfarenheter av det? något man ska tänka på? någon speciell modell ni rekommenderar?
hej, jag är kille som är nyfiken på kuklås. hur vanligt är det? vad har ni för erfarenheter av det? något man ska tänka på? någon speciell modell ni rekommenderar?
Är också nyfiken på detta. Finns det tjejer här inne som har tillgång till era mäns lås? Hur ofta får han komma ut?
skoj att se fler som är nyfiken på kuklås. hur går dina tankar kring det?
Nja hade varit spännande om tjejen haft nyckeln till mitt lås och till 100% bestämt över när, hur och var jag får bli frisläppt. Även att hon bestämmer när jag får komma.
Har aldrig nämt detta för henne och kommer nog heller aldrig att göra det. Men i mitt huvud finns en tanke.
låter som vi är i samma situation. men dock så är jag nyfiken på att berätta för min sambo om det. Hoppas hon är villig att testa. vill inte dö nyfiken. :)
Ok, lycka till då! :)
detsamma..
vore intressant att höra vad andra tycker, gärna ni som använder det.
Hur fan funkar det när man ska gå och pissa?
"Älskling, jag måste urinera! Lås upp mig!"
Ja, mankan alltså leva ett vanligt (på då när som att det är svårt att få stånd) med att gå på toalett och jobba och motionera. Dock bör man få tillgång att rengöra kuken ibland och det görs oftast vad jag förstått med nyckelägaren som tittar på så inget som inte får hända händer. :)
Det är väl bara vid tillllen där det inte är så lämpligt att ha ett sådant lås som mannen kan få vara utan en stund, helst ska sådana evenemang begränsas så att låset sitter på så mycket av tiden som möjligt.
Syftet ned detta är att mannen', då han i te får sina orgasmer lika ofta, lägger mer tid till sin kvinna då han kommer att kåt mest hela tiden men inte själv får orgasm som tar bort denna kåthet. Männen som har ett lås gillar känslan att vara kåta hela tiden och att dom får vänta på att kvinnan ska låsa upp dem så det blir en win-win situation där kvinnan får mycket uppmärksamhet och många orgasmer och männen njuter sv. att se sin kvinna njuta och av att vara extra kåt under en längre tid.
OBS detta har jag läst mig till på andra forum och är inget jag praktiserar själv.
Hej.
Jag har börjat att använda en kukbur.
Det är en fantastisk känsla och smärta😂 när inte min penis kan bli hård.