Övernaturliga händelser. Se hit!
Det hände mig något oförklarligt när jag var kring 14 år, som har fått mig att tro att det finns spöken/andar som hänger kvar bland oss.
Jag skulle sova över hos min bästa tjejkompis och vi hade bestämt oss för att gå till McDonalds sent den kvällen efter att ha övertalat hennes mamma. Medan jag klädde på mig ytterkläderna i hallen, smet min tjejkompis iväg på toaletten precis intill hallen. De bodde i ett väldigt lyhört radhus på ett hörn, med egen grusväg till deras dörr. Så jag stod där i hallen och väntade i tystnad, ca en halvmeter från dörren när jag ser hur handtaget rycks upp och ner våldsamt som om någon kämpade för att ta sig in, för att sedan plötsligt sluta. Jag stod förlamad i hallen, i fullständig chock. I vanliga fall kunde man höra ända ut i köket när någon gick på grusvägen utanför, nu stod jag en halvmeter från dörren och hörde varken när personen kom eller gick därifrån. Min tjejkompis kom ut från toaletten, hon hade hört dörrhandtaget och frågade vad jag höll på med. Jag kunde knappt få fram orden när jag försökte förklara vad som hände. Det visade sig snart att dörren hela tiden hade varit olåst.
Det har hänt en del andra märkliga saker hemma hos den här tjejkompisen tex. tv-apparater som stängts av oförklarligt. Vid ett annat sova-över-tillfälle hemma hos henne var det något som drog mig i foten upprepade gånger när jag låg och sov, när jag vaknade nästa morgon låg mitt täcke i andra änden av rummet.
Har ni upplevt något som varit "övernaturligt"?