• bf2014

Foglossning, blygdbenet?

Jag tror jag har fått foglossning på senare tid. Är i v 27 nu. Det känns som om jag ska spricka på mitten mellan benen, antar att det är blygdbenet som sitter precis där venusberget är? det gör ont så fort jag rör på mig. någon som känner igen sig?
    har inte kunnat känna om det blir värre av att sitta eller stå på jobbet, så nu varvar jag mellan sittandes och ståendes...
    känns obehagligt, ja nästan som om att skelettet håller på att gå av. hua 

• Svar på tråden Foglossning, blygdbenet?
  • Det vackraste

Känner igen. Hade så med tredje. Det äe foglossning ja. Men det kan fösvinna också. Hoppas det gör det för dig.

• bf2014

Okej.. ja jag hoppas verkligen det. känner mig som en vankande anka när jag rör på mig.. usch, så var det inte med första graviditeten. 

• Tessou

Jag är i vecka 25, och känner samma sak... Hade foglossning med 1:a barnet också, så då kan man tyvärr förvänta sig det med 2:a också...

♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Linis8

Samma här! Är i vecka 29 nu å har haft det så några veckor! När jag suttit en stund å reser mej kan jag knappt gå. Känner mej som en gammal tant!

• bf2014
    Linis8 skrev 2013-11-03 07:56:53 följande:
    Samma här! Är i vecka 29 nu å har haft det så några veckor! När jag suttit en stund å reser mej kan jag knappt gå. Känner mej som en gammal tant!
    Ja usch så jobbigt. Tror du vi får dras med detta resten av tiden som är kvar nu? Förvånad
  • Linis8

Tyvärr är det nog så. Förra gången blev det värre å värre. Men samtidigt fick jag för mej att det är bra för att då mjukas det upp i för förlossningen!

Svar på tråden Foglossning, blygdbenet?