• Anonym (gottis)

vilket godis finns i din godispåse?

Vilket godis är ditt favvogodis och finns jämt i din godispåse? Förklara gärna varför och vad de smakar.

• Svar på tråden vilket godis finns i din godispåse?
  • soffliggaren

Jag byter ut mitt favorit godis när det är dags. Det har gått så långt att jag hittar inget nytt för tillfället.

Ikväll så ligger det M kulor och Ferrero Rocher i skålen.

• Nyfiken gul

Syrliga kastanjer ligger alltid i min godispåse.

Köper godis i lösvikt och från karamellkungen  -  syrliga kastanjer är ovala i olika färger och påminner om stora tuggummikulor.

Är en form av segsyrlig kola typ.  Äppelsmak, citronsmak, hallon o något mer .  Glansig på utsidan och mjuka som fudge på insidan. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • umm abdilleh

Lakrits. Sura godisar. Mini snickers. Bara godis utan gelatin .)

• Anonym (etm)

i min godispåse finns det alltid kolabönor, såna där röda sura shots. sura colanappar. rollo är också gott... det är dom viktiga grejerna.
    sen kan vi ha lite ferraribilar, fiskar och olika choklad. 

• MadHatter

Köper sällan smågodis utan gillar mest choklad och då ej den chokladen som finns bland smågodiset.

Men när jag köper smågodis är det: geisha, lakritsdumle, sura nappar, colaföaskor, turkisk peppar och lakritsfiskar

• Anonym (gottis)
    MadHatter skrev 2013-11-01 21:35:34 följande:
    Köper sällan smågodis utan gillar mest choklad och då ej den chokladen som finns bland smågodiset. Men när jag köper smågodis är det: geisha, lakritsdumle, sura nappar, colaföaskor, turkisk peppar och lakritsfiskar

Var köper du smågodis? Har aldrig sett lakritsdumle eller turkiskt peppar som alternativ. Fast jag gillar oxå dessa
  • MadHatter
    Anonym (gottis) skrev 2013-11-01 21:53:13 följande:
    Var köper du smågodis? Har aldrig sett lakritsdumle eller turkiskt peppar som alternativ. Fast jag gillar oxå dessa

I stans videobutik. De har både och.

Det är en vanlig videobutik med smågodis. De har ganska mycket att välja på.
Svar på tråden vilket godis finns i din godispåse?