• Hej1235

Orolig för tredje mf på raken:(

Hej alla! Jag har haft två tidiga mf på rak nu, under två månader. Har blivit gravid nu igen ganska direkt efter sista mf. Ungefär två dagar innan bim fick ja ett illamående som avtog redan dagen efter. Blev såklart orolig för vid tidiga mf har det avtagit Och nån dag efter börjat blöda. Gravtesten har inte blivit starkare vid förra mf. Nu är jag i v 4+4 inga blödningar och jätte starka gravtest. Men jag kan inte släppa oron över att illamåendet försvann:( Har någon vart med om liknande?? Gjorde vul förra veckan läkaren såg bara gulkropp och tjock slemhinna. Oroar mig för MA:( Kram

• Svar på tråden Orolig för tredje mf på raken:(
  • Anonym (Malin)

Förstår din oro.. Men samtidigt så är det ju bara vänta och se, och om jag var du skulle jag försöka slappna av och tänka att du faktiskt väntar barn och inte missfall..

Vul kan ju dröja ett par veckor innan du får göra för att de ska se något. 

Det går säker bra.. Jag håller alla tummar...

Kram 

• Hej1235

Tack för ditt svar!du har rätt, man får vänta och se. Denna väntan alltså... Kram!

• Anonym (Nej)

Om du var illamående 2 dagar innan mens så är det mest troligt att det inte var graviditetsrelaterat då hcg nivån är såpass låg att kroppen inte bör reagera.. Så av den anledningen skulle jag inte vara oroad.

• Hej1235

Nej det kan du ha rätt i. Bara det att samma dag som illamåendet kom så fick ha jätte svagt pluss. Hoppas du har rätt. För hcg stiger ju uppenbarligen eftersom gravtesten blir starkare? Eller gör det de vid MAoxå?

• Anonym (C)

Förstår verkligen din oro men vad roligt att du är gravid. Grattis! Skäms Försök att njuta så gott du kan.
    Har lärt mej av mitt missfall i v18(fostret dog i v14-15 ca) att händer det så händer det... Önskar jag njöt ännu mer än vad gjorde av min graviditet. Och nu sörjer jag samtidigt som jag blickar framåt.

Även om oron finns med, försök att njuta av det underbara.

Kramas.

• Hej1235

Mitt hcg Tors 330 Hcg sön 1300 Detta verkar lovande?

Svar på tråden Orolig för tredje mf på raken:(