• Anonym (Momm)

Vad är det roligaste du stoppat kuken in i?

Berätta nu! 

• Svar på tråden Vad är det roligaste du stoppat kuken in i?
  • Frontline

Frugans trosor när jag klädde om på jobbet, fick med andra ord med dom av misstag och såg det inte förens jag tog på mig dom...
    Iövrigt brukar jag inte springa runt och stoppa in den överallt

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Skitungen1

Ojojoj, mina tonår gör sig till minnes.

Första gången jag testade annat än näven så fick utrymmet mellan 2 soffkuddar sin oskuld tagen. Inte speciellt trevligt. Dåligt glid och höll på att förstöra strängen vid införandet. Inte att rekomendera.

En schampooflaska. Undvik för guds skull grabbar. Hade antagligen dåliga ögonmått men hålet till en tom schampooflaska som jag precis klämt ut det sista ur såg ju spännande ut. Pressade in min slaka lem med lite lätt våld och började tänka fula tankar och massera nederdelen som var utanför flaskan. DRA BALLEN I GRUSET vad ont det gjorde när penisen styvnade. Det svartnade för ögonen av smärta. Kanterna riktigt skar in i skaftet. Som tur var gjorde smärtan att ståndet lade sig nästan direkt.

Har tyvärr många fler exempel. Detta är bara från mina absolut tidgaste tonår. :(

• Anonym (Kaah)

En fet kvinna på 73 kg

• Anonym (Kille 31)

En sexleksak som är en plastpåse som man fyller med 37-38 grader varmt vatten och olivolja (i brist på glidmedel).

Döm om min förvåning när det är väldigt lika en äkta fitta i känsla. Dock när man kommit så funderar man på vad man egentligen håller på med. :/

• Anonym ((Kåtgubbe))

En "kompis" ja faktiskt var det denna gång är det sant!
    han stoppade kuken i en VHS.. ;)

har själv knullat kuddar, men det är nog typ allt? om man inte menar udda sexuella lekar. :) 

• Anonym (fet)
    Anonym (Kaah) skrev 2013-11-03 18:58:54 följande:
    En fet kvinna på 73 kg

Tur att hon var så pass rolig i alla fall :-S
  • Anonym (t-t-t-t)
    Anonym (Kille 31) skrev 2013-11-03 21:29:25 följande:
    Dock när man kommit så funderar man på vad man egentligen håller på med. :/
    Det undrar jag alltid oavsett orsak. På något sätt får man tillbaka all sans och vett av utlösningen. Det är som att få kallt vatten i ansiktet. Det som kunde göra en skitkåt för en minut sedan vill man helst inte tänka på.
Svar på tråden Vad är det roligaste du stoppat kuken in i?