• Anonym (Kaffedraken)

    Fel i förhållanden!

    Jag skulle behöva lite rådgivning. 
    Det är såhär att i vartenda förhållande jag går in i, så slutar dem med att dem håller i någon månad högst, allting är bra när vi är på ''g'' innan vi ingår i förhållandet, sen efter ett tag slocknar både mina känslor och killens känslor i förhållandet, jag förstår inte riktigt varför. Oftast är det att jag är för snäll och gör allt för att tillfredsställa, undvika konflikter osv för jag verkligen avskyr drama. Igår så satte jag mig ner med min kille och sa att vi behövde prata, då vet man oftast vad det innebär, vi valde att göra slut på förhållandet och gå vidare som kompisar. Det svider till i mig och jag önskar att jag kunde förhindrat detta. Så har ni några råd till mig får ni gärna svara, tacksam för alla svar! MVH ledsen tjej.
  • Svar på tråden Fel i förhållanden!
  • Anonym (Kaffedraken)
    Hannisen skrev 2013-11-03 20:42:50 följande:
    Oftast är det att jag är för snäll och gör allt för att tillfredsställa, undvika konflikter osv för jag verkligen avskyr drama.

    du vet nog svaret själv - men vill vara tillsammans med någon som inte har en egen vilja!?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Förstår inte riktigt hur jag ska hålla uppe känslorna så att dem inte slocknar, antar väl att jag inte ska ha förhållande haha! *suck* Det värsta är att jag saknar mitt ex och jag vet om att jag inte borde ta kontakten nu, men skulle göra mycket för att kunna ha kvar han i mitt liv! 

Svar på tråden Fel i förhållanden!