• josen 1

Ankarsrum assistent?

Jag ska skaffa mig en Ankarsrum assistent men kan inte välja färg! Vill helst ha en svart eller vit men såg nu att de är matta och inte blanka. Någon som har en sådan och vet hur det materialet är, håller det sig snyggt eller är det bättre med en blank?
    Vad mycket lättare det hade varit om den bara fanns i en färg :)

• Svar på tråden Ankarsrum assistent?
  • brokig

Vit och svart finns i det matta och plastiga materialet med ruggad yta. Valde själv bort det då det kändes billigt och lättfettat. Köpte mig en röd blank istället. Nu finns dock assistent även i en mörkare grå och kan man leva med den cremefärgade är den ju också blank.

• Danh90

Jag fick en i matt svart av sambon i julas, absolut inget fel på den. Även om svart i övrigt drar till sig damm (om man tänker på möbler, tv osv) så är det inte alls samma sak. Min drar inte åt sig mer än någon annan köksmaskin, det syns inte mer heller. Jag är jättenöjd :)

• brokig
    Danh90 skrev 2014-03-21 11:33:13 följande:
    Jag fick en i matt svart av sambon i julas, absolut inget fel på den. Även om svart i övrigt drar till sig damm (om man tänker på möbler, tv osv) så är det inte alls samma sak. Min drar inte åt sig mer än någon annan köksmaskin, det syns inte mer heller. Jag är jättenöjd :)
    kul att du är nöjd med din assistent! Det är jag med.
Svar på tråden Ankarsrum assistent?