• Anonym (Är han inte tänd på mig:0)

Tjej! Jag vill ha 10 g mer sex än min sambo

Jag har en kurvig kropp med platt mage håller mig fräsch. Han vill inte ha sex med mig. Kan gå två veckor utan problem om jag inte försökte. Blir både nekad och får ta steget till sexet :(. Varför?:0

• Svar på tråden Tjej! Jag vill ha 10 g mer sex än min sambo
  • Anonym (Fråga)

Har du frågat varför?

Ja flera gånger han säger att han bara inte är sugen lr att han är trött. Men 22 år och inte har den där gnistan till sex :(. Vi har som sagt bara varit tillsammans 1 år

• Olagligvik
    bängolle skrev 2013-11-04 08:43:36 följande:

Men 10 gram är väl inte så stor skillnad?

Precis, det är ingenting! TS. Bestäm dig för att 10 gram inte spelar någon roll. Eller så dumpar du killen och väger hur mycket en ny kille vill ha innan du flyttar in med honom.

En annan fråga hur väger man hur mycket sex man vill ha?

Haha ja men 10 gånger mer sorry

• Anonym (pelle)
    Anonym (Är han inte tänd på mig:0) skrev 2013-11-04 09:40:08 följande:
    Haha ja men 10 gånger mer sorry
    10 gånger= 10 ggr.
  • Anonym (K)

Om han inte har några fysiska problem är nog slutsatsen att han tappat attraktionen. Jag har samma problem med min tjej och det är min analys av vår situation. Han kanske behöver väckas.

• Anonym (Eller)
    Anonym (K) skrev 2013-11-04 12:37:01 följande:

Om han inte har några fysiska problem är nog slutsatsen att han tappat attraktionen. Jag har samma problem med min tjej och det är min analys av vår situation. Han kanske behöver väckas.

Eller så är inte sex allt i ett förhållande! Hon borde prata med honom istället för att fråga här varför. En fråga bara han kan svara på
Svar på tråden Tjej! Jag vill ha 10 g mer sex än min sambo