• Anonym (surprise!)

sexiga underkläder!

Hallå alla där ute :D

Min sambo fyller år nu i helgen och vi är barnfria! Jag hade tänkt mig att överasska min sambo med snygga underkläder. Jag hittade en hemsida på nätet där jag hade tänkt att beställa ifrån.

Men jag har ALDRIG någonsin klätt upp mig för någon. Jag vill ha ett set där man "håller" upp strumpbyxorna om ni förstår hur jag menar? Något riktigt utmanande, så att min pojkvän blir gaaalen!

Jag har tänkt mig något liknande som detta:

Svart cami med snörning och höfthållare - Plus Size

Men då är frågan om jag kan köpa vilka strumpbyxor som helst? För i detta paketet så ingår bara handsnörningar, höfthållare och själva klädseln...

Hjälp mig, behöver hjälp snabbt då jag ska beställa detta ikväll! Gud så nervös jag är, hoppas verkligen att det går bra och att jag inte klantar till det!  

• Svar på tråden sexiga underkläder!
  • Khaleesi

Du ska ha "vanliga" strumpor, ej stayups då kanten med silikon blir för tjock för att fästas i hållaren. Strumpor kan du köpa på Åhléns, Twilfit, Lindex eller liknande. Be personalen om hjälp!

• Anonym (surprise!)

Tack för tipset! 
    Har du förresten något tips på hur jag ska överasska honom på?

Jag har tänkt mig något liknande med att jag säger att jag ska gå in och duscha, och går in i badrummet, låser dörren och sätter på duschen så att han tror att jag duschar. Därefter så klär jag på mig underkläderna och sedan sätter jag på mig morgonrocken. Stänger av duschen, sprayar på lite parfym och går sedan ut ur badrummet. Min sambo kommer med största sannolikhet sitta och spela, och då tänkte jag bara luta honom bakåt, ta av mig morgonrocken, vända mig om och visa rumpan lite sådär suktande.

Sedan ger jag honom bandet som man knyter ihop händerna med och säger " Ikväll får du göra vad du vill med mig.... "

Eller låter det för "slampigt" ? :P

Förlåt men har aldrig gjort detta, någonsin!  

• Anonym (Givet)

Går inte det hem.. Ja då får väl du binda honom

• Anonym (Låter trevligt)
    Anonym (surprise!) skrev 2013-11-04 12:04:38 följande:
    Tack för tipset! 
    Har du förresten något tips på hur jag ska överasska honom på?

Jag har tänkt mig något liknande med att jag säger att jag ska gå in och duscha, och går in i badrummet, låser dörren och sätter på duschen så att han tror att jag duschar. Därefter så klär jag på mig underkläderna och sedan sätter jag på mig morgonrocken. Stänger av duschen, sprayar på lite parfym och går sedan ut ur badrummet. Min sambo kommer med största sannolikhet sitta och spela, och då tänkte jag bara luta honom bakåt, ta av mig morgonrocken, vända mig om och visa rumpan lite sådär suktande.

Sedan ger jag honom bandet som man knyter ihop händerna med och säger " Ikväll får du göra vad du vill med mig.... "

Eller låter det för "slampigt" ? :P

Förlåt men har aldrig gjort detta, någonsin!  
    Vet inte hur ert sexliv ser ut i övrigt, men det låter definitivt INTE slampigt. Det låter snarare väldigt erotiskt och sexigt. Min man hade absolut gillat det. Tror din också kommer göra det. Och som tidigare redan skrivit. Gå till twilfit eller liknande. Beställer du från nätet är risken att det inte passar. Lycka till! 
  • Meebo

Skippa parfymen ! Ta hellre LITE av någon hudkräm som inte doftar starkt.

• Khaleesi

Jag var på HM idag och de hade sånna strumpor, "stockings" som kostar 40 kronor.
    Kör på med din idé! Ett tips är att ha en sidenkimono eller annan tunnare morgonrock över och sen öppna den så han ser vad du har under. Jag har överraskat min sambo så, han kom hem till en nedsläckt lägenhet full med tända ljus och mig i raffset. Det var mycket populärt :) Om du ska ta parfym, ta bara en liten droppe i nacken vid hårfästet.

Svar på tråden sexiga underkläder!