• äsch

Hjälp mig! Engångs-e-ciggaretter.

Jaha folks, den här tråden fick hamna här då.

Jag har en vanlig e-cigg, ser lite suspekt ut, stor och klumpig och ger faktiskt inte så bra smak. Jag har varit "rökfri" eller åtminstone nikotinfri sedan augusti i år och vejpat lite till och från på min e-cigg. Ibland inte alls, ibland två-tre gånger om dagen. Jag undrar om någon skulle kunna tipsa mig om en engångs-cigg med lite "riv i". Alltså, jag vill inte behöva ladda ett batteri och inte fylla på något, bara ta ut ur paketet och blossa. Jag testade en från Puro (tror jag det var) som inte smakade alls. Drog man in lite för hårt så blev man varm om läpparna, ungefär. Så ja, shoot, please.

• Svar på tråden Hjälp mig! Engångs-e-ciggaretter.
  • Bittan01

Varför har du utan nikotin? Nikotin är inte farligt. Det är alla andra 4000 ämnen i en cigg som är farliga. jag har cancer och röker E cigg på inrådan av min läkare. Funkar jättebra. Har rökt i 50 år. Inte tagit en enda cigg på 3 mån. Vill inte ha.

• Robbban

Jag håller med bittan01. Själv så använder jag en e cigg från www.eqcigs.com och det funkar bra för mig. Känns som en riktig cigarett. 

• saramedpeter

jag har rökt elcigaretter i snart 3 år och aldrig hittat en engångs som fungerar så bra som en riktig elcigarett.

Det är svårt att få det där riktiga rivet i halsen som vi rökare vill ha,

Prova ecocig visst det ser inte ut som en cigarett men det är bra tycker jag eftersom man vill ju sluta med vanliga cigaretter sedan så räcker batteriet i minst 2-3 dagar innan jag behöver ladda.

Rekomenderar starkt; www.ecocig.se

• speedie

Jag såg på en sida som heter myvape något som heter sluta röka på en månad. Har inte själv köpt just det settet, men de har stort sortiment och det går ganska snabbt att få hem varorna.
    De har mellan 0 mg - 24 mg på juicerna , på de flesta sorterna.
    Här är länken till sluta röka kittet: 
    www.myvape.se/search/sluta-roka-pa-1-manad/c0/p125/

• helahelena

jag har Smokesmart, ecigg som finns både med och utan nikotin. Varje cig motsvarar ca 2 paket, så man har en i några dagar och kastar den sen. Supersmidigt!

Svar på tråden Hjälp mig! Engångs-e-ciggaretter.