• Tronic

Vad tycker kvinnor och bisex (man man)

Har undrat då jag själv älskar att dela sängen med par om det har blivit vanligare och mer "accepterat" att männen i en trekant leker med varandra? Jag som själv söker sådana par har fått en känsla att det är mer vanligt nuförtiden att paren söker en extra kille, och då gärna med bisex-inslag. Vad tycker ni andra härinne? Och ni tjejer som finns här, vad tycker ni om bisex mellan män? Ni tjejer som lever med manlig partner, tänder ni på tanken att dela honom med en annan man?

• Svar på tråden Vad tycker kvinnor och bisex (man man)
  • Anonym (tjej)

Det vore hett, det har jag alltid tyckt

• Anonym (Ego)
    Tronic skrev 2013-11-05 12:57:57 följande:

Har undrat då jag själv älskar att dela sängen med par om det har blivit vanligare och mer "accepterat" att männen i en trekant leker med varandra? Jag som själv söker sådana par har fått en känsla att det är mer vanligt nuförtiden att paren söker en extra kille, och då gärna med bisex-inslag. Vad tycker ni andra härinne? Och ni tjejer som finns här, vad tycker ni om bisex mellan män? Ni tjejer som lever med manlig partner, tänder ni på tanken att dela honom med en annan man?

Kanske kanske låta en man suga av min men annars helt nej fy...... O absolut stort nej att min man gör nått på en annan man fy.... O sen vill jag ej dela han med en annan tjej heller
  • Anonym (nej)

Skulle inte vilja se min man ha sex med en annan man, varken ge eller ta. Men alla är olika

• Lever så
    Tronic skrev 2013-11-05 12:57:57 följande:
    Bland det mest upphetsande jag vet.. Nu är jag singel så det lär ju dröja innan jag får vara med om det, om det ens kommer hända... Men ja, det är få saker jag finner lika upphetsande.
    never a failure always a lesson
  • Anonym (Yes)

Det är både min och min mans absoluta favorit. Vi träffar regelbundet en manlig vän som vi har sex med båda två. Rekommenderas verkligen!

Svar på tråden Vad tycker kvinnor och bisex (man man)