• Jmg40

Amma offentligt

Brukar ni amma offentligt? Om det är män/killar som glor på bröstet brukar ni säga till om det då eller bryr ni er inte ?

Jag menar vill man titta kan man väl få göra det eller ? Det skadar väl ingen? 

• Svar på tråden Amma offentligt
  • Lena

Skulle de glo skulle jag säga till. Om de tittar när de går förbi är det helt okej

• Ballo42

Ja eller titta på dom och fråga " ville ni något eller" ?

Tycker det är väldigt osnyggt av män att glo på ammande kvinnor!!! Men vet att det förekommer,  även av andra kvinnor blev man ibland utstirrad tycker jag.

• Ollibolli

Nej, jag ammar inte offentligt eftersom jag inte känner mig bekväm med det, just för att det känns som att folk stirrar. Det är ju mina bröst liksom...

• Curlie

Ja jag ammar offentligt men det är ingen som ser mina bröst = ingen som tittar = jag behöver inte säga åt någon.

• Jmg40
    Curlie skrev 2013-11-05 16:50:37 följande:
    Ja jag ammar offentligt men det är ingen som ser mina bröst = ingen som tittar = jag behöver inte säga åt någon.
    Nej alla har ju inte meloner 
  • Curlie
    Jmg40 skrev 2013-11-05 17:03:28 följande:
    Nej alla har ju inte meloner 

Jag har 80DD. Inga vattenmeloner, men två större galiameloner

Men även vattenmelonsutrustade mammor kan nog klara av att använda dubbla linnen och amnings-BH. Barnet behöver bara bröstvårta och vårtgård, inte hela bröstet
  • viseversa
    Curlie skrev 2013-11-05 17:10:53 följande:

Jag har 80DD. Inga vattenmeloner, men två större galiameloner

Men även vattenmelonsutrustade mammor kan nog klara av att använda dubbla linnen och amnings-BH. Barnet behöver bara bröstvårta och vårtgård, inte hela bröstet
    Jag har "vattenmeloner" och ammade väldigt diskret. Man fick sträcka väldigt på halsen om man som förbipassernade skulle få se en bit av mina bröst. Jag har aldrig haft problem att amma diskret. Knappast så man slänger upp bröstet på bordet så fort dom är större än C kupa liksom. haha
    Instagram...LOVALOVISA
  • Curlie
    viseversa skrev 2013-11-05 17:15:45 följande:
    Jag har "vattenmeloner" och ammade väldigt diskret. Man fick sträcka väldigt på halsen om man som förbipassernade skulle få se en bit av mina bröst. Jag har aldrig haft problem att amma diskret. Knappast så man slänger upp bröstet på bordet så fort dom är större än C kupa liksom. haha

precis!
  • cloudberry79

Det är väl alltid ohyfsat att glo på människor? tyder på kass uppfostran.

(M)amma till V -07 och E -12
Svar på tråden Amma offentligt