Missfall?
Hej! Upplevde en sak igår som påminner väldigt mycket om missfall och undrar om någon har upplevt samma sak eller har någon aning om vad det kan vara. För ca 1 månad sen satte jag in en P-stav och innan man gör det så lämnar man ett graviditetstest och det visade negativt. Har haft problem med urinvägsinfektioner under 2013 och för några dagar sedan kändes det som att det var på gång igen. Var på vårdcentralen i förrgår och skulle fixa penicillin men kissprovet visade inga bakterier så fick ingen medicin. Har varit trött och blödigt otroligt mycket de senaste dagarna också. Till en början var det ganska lite och brunaktigt men efter något dygn var det klarött och ganska klumpigt. Igår när jag skulle byta tampong kände jag en klump i underlivet som följde med när jag tog ut tampongen. Det såg ut som en slemmig hudbit med små ådror på. Jag blev såklart väldigt chockad eftersom det var något jag verkligen inte förväntat mig och har känt mig ganska nedstämd över händelsen. Tror ni att det var ett missfall? Isåfall, har fostret dött innan P-staven sattes in eller är det kanske en biverkning från staven? Snälla dela med er av era erfarenheter och funderingar!