• Anonym (idioter!!!!)

IDIOTER!!! Hur kan ni bada som gravida?

Jag blir så fruktansvärt arg!!! Jag förstår inte HUR man kan få för sig att bada i pool som gravid? Barnet kan faktiskt dränkas om det kommer in vatten i kroppen. Men det tänker ni kanske inte på? Ni tänker bara på¨er själva?

En liten BEJJBIS som är där inne!!!! Erat BARN!!!

• Svar på tråden IDIOTER!!! Hur kan ni bada som gravida?
  • La Lola

Bra försök men du...det är inte fredag idag....

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (H)

Jomen då så att.......

• MLB

Jag kom fran en sida med nagot som jag for tillfallet klassar som rena rama idiotin. Sedan hitta jag den har traden. Och internet blev just annu mera idiotiskt.

• NenneLo

Jag tror att tråden har hamnat i fel kategori. Om man nu ska skriva ett oseriöst inlägg kan man väl åtminstone lägga ner lite energi på att få det roligt, eller intressant. Eller vad som helst. Inte bara "meh".

2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3
  • Anonym (Fisken)

Mohahaha, TS det är du som är idiot!!

• viseversa
    Hannah76 skrev 2013-11-05 22:46:32 följande:
    Detta är nog det sämsta trollet ever.
    Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (hihi)

Ja och tänk på alla dom som dricker t ex vatten när dom är gravida. Samma sak där. Eller rör på sig' barnet kan ju bli kämt

• Snöviolen

HAHAHAHAHA har du varit ute för länge i solen, så att hjärnan sprack på dig

TROLL. 

• Ramborg
    Anonym (hihi) skrev 2013-11-05 22:48:56 följande:
    Ja och tänk på alla dom som dricker t ex vatten när dom är gravida. Samma sak där. Eller rör på sig' barnet kan ju bli kämt

Ja eller dom som har sex! Fattar dom inte att snoppen buffar bejbisen i skallen! Usch!

(Ok, för säkerhets skull och på grund av bristande förtroende för mina medmänniskor vill jag förklara tydligt att min kommentar ovan var ett skämt och att det inte fungerar så. Det finns ingen risk att penis kommer i kontakt med fostret. Faktiskt. Lika lite som att vatten från en pool skulle kunna komma in dit.)
    42.
  • Snöviolen

Sen ligger ju barnet i vatten redan i magen, så om det skulle vara så att det skulle  komma in vatten om man badade , så gjorde det ju inget.

Svar på tråden IDIOTER!!! Hur kan ni bada som gravida?