• Mysan3

Ringtest-stämmer det??

Hej! 

Väntar nu mitt fjärde barn som beräknas komma i början av februari. Jag tycker det är kul att utföra test gällande om man väntar en flicka eller pojke. När jag väntade mitt tredje barn hörde jag talas om ringtestet. Man höll en guldring i en tråd över magen om ringen pendlade var det en pojke i magen och snurrande den i cirklar  väntade man en flicka. Jag testade detta då och ringen snurrade och ut kom sedan en flicka. 

Man kan ju även hålla ringen över handflatan och då ska den visa hur många barn man har/ska få samt vilket kön dom har. Har testat detta också och det stämmer med... än så länge iallafall. Flört 

Vore kul och veta om det är fler som har testat detta och om det har stämt Skrattande  

• Svar på tråden Ringtest-stämmer det??
  • mp90

Det stämde med mig på könet:)! O enligt de ska jag få två barn;)

• Lillys

På mina två barn stämmer ringtestet över handen i alla fall :)

• Sofie mamma till 2 prinsar

Det har stämt på båda mina söner och ska (enligt ringen) få ett tredje - då en flicka. Så vi får väl se! ;)

• Mysan3

Ringen snurrar även denna gång över magen. Ska bli spännande och se om detta stämmer oxå. Om jag testar i handflatan så visar det fjärde barnet en tjej med. ;)

• Pemlarsson

Skulle få 3 pojkar och första blev pojke så änsålänge stämmer de :) bf i juli med nr 2 och känner mig säker på kille även nu ,,, mkt kanske pga av just detta testet .korkat?

• Mysan3
    Pemlarsson skrev 2013-11-09 11:18:19 följande:
    Skulle få 3 pojkar och första blev pojke så änsålänge stämmer de :) bf i juli med nr 2 och känner mig säker på kille även nu ,,, mkt kanske pga av just detta testet .korkat?
    Visst är det lite läskigt.... men som sagt man vet ju inte det är ju bara en av alla "skrock" metoder.
    Men på mig har det stämt iallafall än så länge och även på min mamma och mina syskon. Förvånad 
  • Dixie

stämde inte på mig, min svärmor gjorde det på mig och då skulle jag få en flicka och sedan en pojke - har en pojke som 1a och sedan två flickor!

• aleakim

Min ring pendlar, ska bli spännande att se om det stämmer. Har rul nästa måndag så återkommer då om det går att se vad det är för filur som gömmer sig där inne :) 

• Mysan3
    aleakim skrev 2013-11-11 09:15:04 följande:
    Min ring pendlar, ska bli spännande att se om det stämmer. Har rul nästa måndag så återkommer då om det går att se vad det är för filur som gömmer sig där inne :) 
    Ser fram emot att höra om det är en kille eller ej i din mage Flört
  • Lota

Har stämt på mig båda gångerna, gravid med tredje och visar på flicka, men det återstår att se :-P

Svar på tråden Ringtest-stämmer det??