• Anonym (?)

Ont i vänster ljumske innan mens?

Har en vad ska man säga..? Brännande, ihållande och en slags träningsvärk i vänster ljumske som inte vill släppa. Kände det när jag satt mig ner för att äta och får nu inte bort den.

Nån som brukar få ont i ljumskarna innan mens? 

• Svar på tråden Ont i vänster ljumske innan mens?
  • Anonym (...)

Eller så har den smärtan inget som helst att göra med din mens...?

• Anonym (Jag med!)

Jag med!!! De senaste tre gångerna innan mens har jag också fått ont i vänster ljumske! Har ingen aning om vad det är! Superkonstigt!

• Anonym (?)
    Anonym (...) skrev 2013-11-06 20:16:25 följande:
    Eller så har den smärtan inget som helst att göra med din mens...?
    Kanske inte, men eftersom den, mensen, är en dag sen så förväntar jag ju mig att det hör till något med mensen eftersom det började göra ont idag. 
    Anonym (Jag med!) skrev 2013-11-06 20:18:45 följande:
    Jag med!!! De senaste tre gångerna innan mens har jag också fått ont i vänster ljumske! Har ingen aning om vad det är! Superkonstigt!
    Okej, konstigt!

• Anonym (Mens-Fia)

Jag brukar få ont i ena eller båda yttre blygdläppar under mensen. Man har ju så mkt nerver i området så det är nog nte konstigt om det känns i rygg, ljumskar eller blygden när livmodern drar ihop sig för att stöta ut slemhinnan. Men har man mkt och återkommande smärta bör man söka hjälp. För man ska inte behöva bli "handikappad" av mensen.

• Anonym (28)

Japp, jag hade samma typ av smärta i höger ljumske hela min tonårsperiod. Sen försvann det av någon anledning. :)

• Anonym (?)

Aldrig förr varit med om att det bränner runt vänster ljumske. Skulle ha mens för 2 dagar sedan. Hoppas den kommer snart då så man slipper gå och undra var den tagit vägen.

• Sussi78

Samma här! Just vänster också! Men en läkare gjorde ultralljud o trodde det var en känslig äggstock o att p-piller kunde hjälpa o det gjorde det!

Svar på tråden Ont i vänster ljumske innan mens?