• Jamku

Kalsonger med gylf till 5åring?

Finns det?

Jag har lärt honom dra ner blixtlåset men sen.......

• Svar på tråden Kalsonger med gylf till 5åring?
  • castafiore

Sen tar han av sig kalsongerna och sätter sig ner. Annars får man ju skura flera gånger om dagen . ...

• hundtok

Lär killar att sitta och kissa! Mycket bättre på lång sikt för deras prostata :) Samt mindre spill

• Jamku

Han kissar stolt bättre än pappa tror jag :)

• castafiore
    Jamku skrev 2013-11-07 07:18:30 följande:
    Han kissar stolt bättre än pappa tror jag :)

Och ni båda löper större risk för prostataproblem i framtiden. Men alla gör ju som de vill....
  • Liten elak och intelligent

Lär honom att sitta när han kissar. För allas skull. För hans egen. För er skull. För de som ska städa toaletterna på förskolan. För de som ska städa de toaletter han går på i framtiden. För hans framtida flickvän/pojkvän.

Att lära pojkar att stå och kissa är endast och enbart dumt. 

• Som snö

Finns det folk som använder gylfen på kalsongerna? Som tycker det är enklare att pilla ut den där än dra ner kalsongerna och kissa?

Trodde gylf på kalsonger var en plojgrej bara!

• politikern
    Liten elak och intelligent skrev 2013-11-07 09:07:49 följande:
    Lär honom att sitta när han kissar. För allas skull. För hans egen. För er skull. För de som ska städa toaletterna på förskolan. För de som ska städa de toaletter han går på i framtiden. För hans framtida flickvän/pojkvän.

Att lära pojkar att stå och kissa är endast och enbart dumt. 
  • Jamku

Gylf spar på resåren och är praktiskt liksom att stå än att sitta. Jag har inte lärt ut något, han tittar på och mamma sa att han ska göra som pappa. De som inte kan sikta rätt ska absolut sitta ner, resten får jag läsa på.

• Som snö
    Jamku skrev 2013-11-07 16:39:56 följande:

Gylf spar på resåren och är praktiskt liksom att stå än att sitta. Jag har inte lärt ut något, han tittar på och mamma sa att han ska göra som pappa. De som inte kan sikta rätt ska absolut sitta ner, resten får jag läsa på.

Att jag missat det med resåren! Har aldrig tänkt på att den skulle vara speciellt utsatt?

Men säger du det så!
  • Jamku
    Som snö skrev 2013-11-07 16:54:23 följande:
    Att jag missat det med resåren! Har aldrig tänkt på att den skulle vara speciellt utsatt?
    Men säger du det så!
    Trötta resår är jag trött på då dyra hela kallingar får slängas och får nog mest stryk i tvätten. Själv har jag både med och utan, man pinkar lättare med gylf också.
  • Jamku

Frågan var om det finns att köpa, inte hur vi ska drilla :)

• Som snö
    Jamku skrev 2013-11-07 21:45:01 följande:
    Trötta resår är jag trött på då dyra hela kallingar får slängas och får nog mest stryk i tvätten. Själv har jag både med och utan, man pinkar lättare med gylf också.
    Då gör jag rätt som köper billiga kallingar. Har aldrig råkat ut för dålig resår!
  • glassen

Jag råkade av misstag köpa kalsoger med gylf till sonen på Gekås (Ullared). Han tycker inte om dem även om han står upp och kissar. Har ingen aning om det finns sådana kvar eftersom Gekås byter sortiment ofta, men om du ska åka dit kan du ju kolla.

• Jamku
    glassen skrev 2013-11-07 21:50:57 följande:
    Jag råkade av misstag köpa kalsoger med gylf till sonen på Gekås (Ullared). Han tycker inte om dem även om han står upp och kissar. Har ingen aning om det finns sådana kvar eftersom Gekås byter sortiment ofta, men om du ska åka dit kan du ju kolla.
    Vi är i 08

F

Jamku skrev 2013-11-07 16:39:56 följande:
    Fast det handlar inte bara om att sikta rätt. Det handlar även om hans framtida hälsa.

Fast vaddå resåren? Jag har två pojkar på fem och sju. Jag har aldrig upplevt att detta med resåren skulle vara ett stort problem. Jag gillar kalsonger från Lindex och Ellos bäst. Vi har kalsonger som hängt med säkert fyra år (först på stora och sedan på lilla grabben) som fortfarande fungerar bra.
  • Jamku
    Liten elak och intelligent skrev 2013-11-08 08:54:32 följande:
    F
    Fast det handlar inte bara om att sikta rätt. Det handlar även om hans framtida hälsa.

Fast vaddå resåren? Jag har två pojkar på fem och sju. Jag har aldrig upplevt att detta med resåren skulle vara ett stort problem. Jag gillar kalsonger från Lindex och Ellos bäst. Vi har kalsonger som hängt med säkert fyra år (först på stora och sedan på lilla grabben) som fortfarande fungerar bra.
    Så jag som stått hela livet är sjuk
    Jamku skrev 2013-11-08 22:42:40 följande:
    Så jag som stått hela livet är sjuk
    Nej men snälla.... Det handlar om att det ökar risken för prostatabesvär senare i livet. Inte att du per automatik har hälsoproblem för att du står och kissar.......
Svar på tråden Kalsonger med gylf till 5åring?