Kalsonger med gylf till 5åring?
Finns det?
Jag har lärt honom dra ner blixtlåset men sen.......
Finns det?
Jag har lärt honom dra ner blixtlåset men sen.......
Sen tar han av sig kalsongerna och sätter sig ner. Annars får man ju skura flera gånger om dagen . ...
Lär killar att sitta och kissa! Mycket bättre på lång sikt för deras prostata :) Samt mindre spill
Han kissar stolt bättre än pappa tror jag :)
Lär honom att sitta när han kissar. För allas skull. För hans egen. För er skull. För de som ska städa toaletterna på förskolan. För de som ska städa de toaletter han går på i framtiden. För hans framtida flickvän/pojkvän.
Att lära pojkar att stå och kissa är endast och enbart dumt.
Finns det folk som använder gylfen på kalsongerna? Som tycker det är enklare att pilla ut den där än dra ner kalsongerna och kissa?
Trodde gylf på kalsonger var en plojgrej bara!
Gylf spar på resåren och är praktiskt liksom att stå än att sitta. Jag har inte lärt ut något, han tittar på och mamma sa att han ska göra som pappa. De som inte kan sikta rätt ska absolut sitta ner, resten får jag läsa på.
Gylf spar på resåren och är praktiskt liksom att stå än att sitta. Jag har inte lärt ut något, han tittar på och mamma sa att han ska göra som pappa. De som inte kan sikta rätt ska absolut sitta ner, resten får jag läsa på.
Frågan var om det finns att köpa, inte hur vi ska drilla :)
Jag råkade av misstag köpa kalsoger med gylf till sonen på Gekås (Ullared). Han tycker inte om dem även om han står upp och kissar. Har ingen aning om det finns sådana kvar eftersom Gekås byter sortiment ofta, men om du ska åka dit kan du ju kolla.
F