• belle09

    Hör av sig efter 2 år

    Ingen unik tråd, jag vet, men jag behöver åsikter!

    För några år sen träffade jag en kille utomlands (bodde utomlands vid tillfället, han är alltså ej svensk) och vi hade en kortare romans, fortsatte hålla kontakten och träffades ett några gånger under ca 1 års tid. Det blev dock inget mer av det hela, jag flyttade hem till Sverige, men vi fortsatte att hålla kontakten ett par år. Det fanns tillfälle att ses men han tog dom inte och tillslut fick jag nog och sa att vi inte skulle prata mer, raderade honom från fb etc och önskade honom ett gott liv osv. Jag tyckte verkligen om honom och det tog lång tid att komma över honom och kunna se åt andra.

    Och så häromdagen, 2 år efter att vi brutit kontakten, så skickar han ett mail. Inget speciellt, mest hoppades att allt var bra. Jag fick en chock först men svarade nån dag senare och nu har vi chattat lite och det är som att de 2 åren är som bortblåsta. Vilket skrämmer mig lite.

    Åsikter om varför ni tror att han hör av sig? Han bor alltså inte i Sverige så jag misstänker att det inte är random booty calls han är ute efter.. 

    Jag anser ju att han vet att han kunde ha fått mig då för några år sen men valde bort mig. Är det nån form av bekräftelse han är ute efter?
    Tacksam för olika synvinklar!      

Svar på tråden Hör av sig efter 2 år