• Rut86

    Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg

    Hej!
    Jag drar igång en ny Helsingborgstråd... Jag vill träffa nya vänner, gärna med barn i min sons ålder, han börjar närma sig 4 år. Jag har även en bonusdotter som snart är 10 år.
    Vill gärna ha lite tjejkompisar som jag kan träffa både med och utan barn för att fika, promenera eller kanske laga middag. Hade även varit roligt att åka iväg på gemensamma utflykter eller bjuda på en parmiddag?
    Jag är 27 år och min sambo 33 år. De senaste åren har mest spenderats med familjen så därför hade det varit roligt att komma ut och träffa nya människor. Jag är en jordnära och enkel tjej som saknar någon att ha intressanta samtal med (inte för att jag tröttnat på min sambo men... :)
    Vi kanske till och med blir ett litet gäng som hittar på något???

  • Svar på tråden Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg
  • Rut86

    Hej, va kul att du svara! Mysigt med en liten, är du föräldraledig nu då? Trivs ni i Bjuv?

  • rockbrud82
    Rut86 skrev 2014-01-11 10:45:47 följande:
    Hej, va kul att du svara! Mysigt med en liten, är du föräldraledig nu då? Trivs ni i Bjuv?



    Hej. Ja min man e föräldraledig och jag söker jobb eftersom han får mer i föräldrapenning. Trivs i bjuv gör vi väl inte direkt men får bo här ett tag till. :)
  • Rut86

    Oscarsmamma84: hej, kul! Är det första barnet? Vad gör du när du inte är föräldraledig?

    Rockbrud82: jaha, tradigt att vara arbetssökande, min sambo är oxå det men hoppas snart på jobb. Är du uppvuxen i Bjuv eller ditflyttad? Vi vill köpa hus så småningom och har funderat på Bjuv. Vad är det som gör att ni inte trivs?

  • rockbrud82

    Rut86: Har bott i bjuv i fjorton år o det känns som att jag e färdig med denna hålan. Jag vill ha fler händelser runt mig liksom. Funderar på Landskrona som e min barndomsstad men vi får se som sagt. Ja att va arbetssökande e inte kul men har hittat en utbildning jag vill gå men af måste ju godkänna det först. Nåt som e bra med bjuv e öppna förskolan. Dock e jag inte så bra på att ta kontakt med folk. :)

  • Anna Hbg

    Hej! Jag är en 33-åring från Helsingborg, flyttar snart till Åstorp, som just nu är hemma med min 11 månaders son. Träffar gärna lite nya vänner :)

Svar på tråden Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg