Pergotime, positiv äl, sen mens men ej ngt plus
Jag har ätit min andra pergotime kur (konstaterad pco, försökt få barn sen i april), då jag haft ojämna cykler har det varit svårt att räkna ut Bim. Men testade med cb äl-sticka redan på dag 8 & 9 i cykeln och det visade fullt utslag på äl-strickan. Sexade alla de dagarna. Sen ha jag haft värmevallningar, ömma bröstvårtor o vattniga flytningar. Detta ökade i omfattning så på dag 16 tog jag för ren nyfikenhet ett ältest som också det visade fullt, dagen innan bara blinkande det. Hade test som visar de 4 mest fertila dagar. Vi hade cb fertilitetsglidmedel då vi sexade hela helgen, dag 18 i cykeln efter sex fick jag otroligt ont i nederdelen magen. Var öm länge. Men på morgonen helt ua. Nu till min fråga, min cykel har ju senaste 5mån varit ca 20-26dgr. Men är idag inne på dag 28, men ingen mens och inte heller positivt gravidtest. Mina ömma bröst har försvunnit, men svullen mage (gått upp 2kg) sen flytningar som kommer och går. Kan det varit så jag inte haft äl? Att mensen bara uteblir? El ev gravid fast inte så mkt symtom?