• Babybear

Gravid, symtom? 3 dagar sen, ja det är kul att spekulera.

Är tre dagar sen men mensen idag. Börjar tänka...tänk om?
    -Har fem senaste dagarna vart EXTREMT TRÖTT dag in och dag ut. Det trycker verkligen över ögonen.
    -Har haft vita flytningar
    - Stor aptit
    - Varmare än vanligt
    - bara ytterst lite ömmande bröst

Hmm... skengravid? Jag ska ta ett test imorgon bitti men det är roligt att ruva lite ;) Vad hade ni för väldigt tidiga tecken?

• Svar på tråden Gravid, symtom? 3 dagar sen, ja det är kul att spekulera.
  • Pipal

Vad spännande hoppas du får plus! Jag har haft massa tecken fast det har aldrig varit graviditet :P men jag har heller aldrig varit tre dagar sen!

• Malima

Mitt tidigaste tecken var just extrem trötthet och huvudvärk pga för lite sömn(även om jag sov 10 timmar per natt) .
    Några dagar innan bim kom molvärken.

Vid första graviditeten hade jag ömmande, tunga bröst som kändes som att de skulle explodera och illamåendeattacker.

Låter ju inte helt osannolikt att du år gravid....;)

• Jacqueline

Vattniga flytningar i mängder någon dag innan plusset var det enda...och förstoppning :-S annars ingenting

• Babybear

Jag har någon slags värk. Har aldrig vart gravid så ingen aning om hur molvärk känns ;)
    Min värk har kommit och gått under senaste dagarna. På samma plats som mensvärken (som jag brukar få en extrem variant av) men mycket mycket lättare och mer bara som ett litet tryck/obehag. Hmm...

• Bibbo

Jag är nyfiken jag oxå, har dock BIM -8 men har liiite småömma bröst, kissnödig & inatt molande värk i mage (resulterade i toabesök 4ggr under dagen & va lös). Vet ej om man kan känna så tidigt eller om jag är skengravid. Vi försöker & vill så gärna så rädd arr jag letar tecken =/ För inte kan de finnas så tidigt? Hoppas på ett plus för dig imorrnbitti , håller tummar & tår :)

• Babybear

Jag köpte ett test igår, så kunde jag inte hålla mig och tåg det 21.00. Blev minus. Vet inte om man kan lita på det när det var så sent? Tänkte köpa ett nytt idag o ta imorgonbitti istället.

Håller tummarna för dig med. :)

• Jacqueline
    Babybear skrev 2013-11-09 09:15:32 följande:

Jag köpte ett test igår, så kunde jag inte hålla mig och tåg det 21.00. Blev minus. Vet inte om man kan lita på det när det var så sent? Tänkte köpa ett nytt idag o ta imorgonbitti istället.

Håller tummarna för dig med. :)

Hade du bara hållt dig i ca 3h så är det tillförlitligt eftersom du passerat BIM
  • Bibbo

Har ingen aning om hur tester funkar & när det passar bäst. Men det kanske är för tidigt och därför blev det minus? Jag kan ju inte dock ta förns nästa vecka , jag & tålamod :P Hoppas det ger ett plus imorrnbitti :)

• Babybear

Jag kissar och dricker sjukt mycket hela dagarna. Men tja, man kanske ska lita på det ändå. Men tar ett till imorgon men det blir nog neg.

• blomflickan1

Hej på er!

Jag är på bim+1 idag och fortfarande ingen mens i sikte..
    Tog ett gravtest igår men det var negativt :/
    Har symptom som:

-ömma bröstvårtor
    - tröttare än vanligt
    - stor aptit
    - värk i magen ( ej "vanlig" mensvärk )

Skall man ta detta med en nypa salt och bara invänta mensen och tro att kroppen spelar en ett spratt? 
    Eller kan det vara så att jag är gravid, när skall jag isåfall testa igen? Eftersom det vart negativt på BIM dagen.

Svar på tråden Gravid, symtom? 3 dagar sen, ja det är kul att spekulera.