The Fugly skrev 2014-05-14 13:54:22 följande:
Hej igen, jag vet inte om du har kvar denna tråd men skriver ifall att.
Sinon tillverkas tydligen inte längre och jag undrar då om du har en åsikt om vad som är bäst andrahandsval. Svalhet är nog viktigast, jag kommer troligtvis gå över till ergon i slutet av sommaren när hon är 4-5 månader så jag har nog inget direkt behov av att bära ett tyngre barn i sjal.
I ditt läge hade jag sökt efter en begagnad. De har börjat nyproducerad igen men enbart i färgerna ullört,kråkbär och blåbär. Babydesign hade kvar några ullört för ett par veckor sedan. Jag hade mailat och kollat om de tänkt ta in fler i lager inom närmsta tiden. Jag köpte begagnad sino till min yngsta nu sist då jag sålt min första och ville ha specifik färg. De håller ju till många barn

.
Jag och många andra gillar ju mam eco också, men det är lite mer tyg att hålla reda på, lite grövre, om man är sjalovan, men en höjdarsjal och sval ändå pga hampan. Annars är ju aldoria bambu soft suppermjuk och sval. Den blir svajig fort men har du tänkt att byta till sele snabbt så......och blir du sjalfrälst så kan du köpa en till när det behövs

.