• Anonym (ts)

Fet rumpa

En annan tråd gjorde mig påmind om detta så jag tar upp det i en egen tråd här:

Jag är en rätt så normalstor tjej, framifrån sett så ser jag rätt proportionerlig ut, men från sidan ser man att min överkropp är smal (kan klä mig i kläder från barnavdelningen) medans arslet sticker ut som värsta mount everest, byxstorleken är väl medium nu. Det är just att det ser så oproportionerligt ut som gör att jag ogillar det, tycker inte heller om hur kvinnligt det ser ut (jag är ganska androgyn annars).

Finns det något man kan göra för att få mindre rumpa? Knäböj och sånt gör väl den vara rundare, och det är inte riktigt det jag vill... Jag inser att en del fett kan försvinna av att gå ner i vikt, men jag var ju oproportionerligt även där när jag var underviktig. Finns det nåt sätt att bara förlora fett på rumpa o lår?

• Svar på tråden Fet rumpa
  • Mrs Moneybags

Man har den kroppstyp man har. Jag har en liknande kroppsform som du, och det enda som får min rumpa mindre är att gå ner i vikt och styrketräna. Men helt försvinner den inte. Tack och lov, säger jag, för man behöver ju något skönt att sitta på  

• Anonym (ts)
    Mrs Moneybags skrev 2013-11-08 14:24:17 följande:
    Man har den kroppstyp man har. Jag har en liknande kroppsform som du, och det enda som får min rumpa mindre är att gå ner i vikt och styrketräna. Men helt försvinner den inte. Tack och lov, säger jag, för man behöver ju något skönt att sitta på  
    Hmm okej. Är det knäböj och sånt du kör för det partiet då? Jag antar att lite måste få finnas kvar, men vill gärna försöka få bort lite av den iaf
  • turbansmurfen

En rejält putande rumpa är det en riktig man tittar mest efter! Flört
    Så var glad över era välformade rumpor....

• Anonym (f)

1. Stor rumpa är snyggt

2. Det går inte att punktförbränna så om du vill få mindre rumpa så måste du börja motionera och om du tränar rumpan så kommer den ju att bli fastare och där med se mindre ut.

• Anonym (ts)

Jag antar att jag får börja träna och hoppas att jag får superresultat :P

• Anonym (suck suck)
    turbansmurfen skrev 2013-11-08 14:45:42 följande:
    En rejält putande rumpa är det en riktig man tittar mest efter! Flört
    Så var glad över era välformade rumpor....

Hör och häpna, men ibland är prio 1 för en kvinna faktiskt inte att "riktiga" män ska glo på henne.
  • Anonym (ts)

Ja, jag bryr mig inte nämnvärt om hur fint andra tycker att det är att ha ett stort arsle. Jag är inte speciellt intresserad av sexuella närmanden så varför skulle jag bry mig?

Jag tycker om att se lite androgyn ut, möjligt att det är svårt att förändra sin kroppsform, men för mig är det definitivt värt ett försök. 

• Ernst Hugo

Oproportionerligt stor stjärt är vackert !

• turbansmurfen
    Ernst Hugo skrev 2013-11-09 11:37:09 följande:
  • turbansmurfen
    Anonym (suck suck) skrev 2013-11-08 22:15:23 följande:

Hör och häpna, men ibland är prio 1 för en kvinna faktiskt inte att "riktiga" män ska glo på henne.
    Konstigt...
  • Anonym (suck suck)
    turbansmurfen skrev 2013-11-11 08:12:54 följande:
    Konstigt...

Varför då?
  • Anonym (Soffan)

Jag förstår precis vad du menar för jag har det likadant själv. Har en alldeles för stor rumpa även om kroppen är normal i övrigt. Och jag vill verkligen inte att männen ska stirra på när den lever sitt eget liv som den gör. Om jag springer tex så stannar rumpan ett par sekunder efter att jag har stannat. Inte kul.

• Anonym (k2)

Jag har exakt samma kroppsform som du TS och tyvärr är det nog så att ser man ut som du och jag gör så är nog bästa sättet att handskas med det att lära sig att leva med det och tycka om sin bak istället.

När jag var i tonåren så mådde jag jättedåligt över min stora rumpa och försökte få den att minska i omfång genom att gå ner i vikt, vilket bara resulterade i att jag såg ut som ett skelett med en böld där bak. Rumpan tappade inte en millimeter i omkrets, skitfult!
    Så idag lever jag med min fettreserv och har som mantra att om det skulle bli ont om mat någon gång så överlever jag lite längre tack vare min stora rumpa Hjärta    

• lille Birger
    Ernst Hugo skrev 2013-11-09 11:37:09 följande:
  • Ernst Hugo

Birger du borde starta en ny tråd i ämnet

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
Svar på tråden Fet rumpa