• Kokoala

Klä ut mig till mamma - hur?! Tips mottages!

Ikväll vid 17 så ska jag iväg på en maskerad där temat är "yrken du ville bli som barn". Jag kom inte på något bättre än att jag redan som barn ville ha en familj så har bestämt mig för att klä ut mig till mamma.

Jag har hittills "bara" en gravidmage och jag behöver MER! Tips på hur man mer givet ser att jag är utklädd till just mamma

• Svar på tråden Klä ut mig till mamma - hur?! Tips mottages!
  • Fantasilös

Kladd på kläderna, lite bebisspy på axeln, slitna kläder typ mjukisbyxor o nån sleten t-shirt, inget smink och rufsigt hår ihopslängt i en tofs haha

• Kokoala
    Fantasilös skrev 2013-11-09 11:02:18 följande:
    Kladd på kläderna, lite bebisspy på axeln, slitna kläder typ mjukisbyxor o nån sleten t-shirt, inget smink och rufsigt hår ihopslängt i en tofs haha
    Haha vet inte riktigt om jag vill gå på trerätters utspökad så men bra tips!
  • mp90

Förkläde, uppsatt hår, en docka med kanske? Mammor ska inte va så utspökade! Vi är också fina:p haha!

• Kokoala
    mp90 skrev 2013-11-09 11:18:38 följande:
    Förkläde, uppsatt hår, en docka med kanske? Mammor ska inte va så utspökade! Vi är också fina:p haha!
    Bra tips med förklädet! Ja klart vi också är fina, iallafall när vi har orken haha :) 
Svar på tråden Klä ut mig till mamma - hur?! Tips mottages!