• Tindra85

Tunna blödningar istället för mens

Hej,

Har försökt bli gravida ett år nu, detta vars sista försöket innan vi skulle söka hjälp...

4 dagar innan BIM fick jag mörkbrun flytning, och sedan varierade det mellan lite lite i trosan brunt eller rosa. Efter sex runt dessa dagar fick jag en lik nidblödning som jag hade när jag fick missfall förra sommaren, men det kan lika bra vara en liten blödning som blev tydligare med spermiedosen nör den rann ut liksom. 
    Sen fick jag en del röd-rosa på pappret när jag gick på toa, men aldrig mer.

Detta höll på i en vecka, och har nu slutat för att ha vita flytningar, inga större mängder dock.

Inga symtom alls. Bara trött , hungrigare och kanske mer törstig. Men inget i bröst eller magen.

Är nu på BIM +7. Inga plus överhuvudtaget.

Snälla hjälp? 

• Svar på tråden Tunna blödningar istället för mens
  • Aleksandra Barnmorska

Hej! det kan ha varit en mens utaan äl du hade. vänta en vecka och ta ett nytt gtest, är det neagtivt så vänta in nästa mens. lycka till

• Tindra85

Hmm, men jag får ju lite utslag på äl-stickor nu...Kan jag ha 2 äl på en månad?  För innan blödningen hade jag liknande äl-flytningar, tog dock inget test. 

Förvirrad.  

• Aleksandra Barnmorska

Hej! Man kan ha äl två ggr under en cykel. Ältester reagerar även på gravhormon så jag tycker att du ska ta ett gtest. lycka till

• Tindra85

Hej, tack för att du svarade igen :) Tog gravtest samtidigt som äl-testet i onsdags och det var superblankt. Har gett upp för denna månaden. Så nu inväntar jag mensen istället. Så jobbigt att kroppen kan ändra sig bara :) Stort tack för svaren i vart fall!

Svar på tråden Tunna blödningar istället för mens