• florence77

Hjälp med farsdagspresent till min man

Hann inte riktigt med inköp av farsdagspresent till maken i år, så jag tänkte överraska honom med något han VERKLIGEN vill ha - nämligen mig! Hoppas det blir mer uppskattat än den obligatoriska slipsen Flört. Tänkte dock be er killar om lite tips och råd hur jag ska lägga upp det hela, vill ju att det ska vara lite speciellt eftersom det är en present, inte bara ett vanligt söndagsligg. Vad skulle ni uppskatta? 

• Svar på tråden Hjälp med farsdagspresent till min man
  • Anonym (Man)

Kom med en öl till honom - naken! Vi män begär inte mera än så! :)

• Anonym (töntigt)

Alltså, FARS dag... Är väl inte MAKENS dag? Tanken är väl att man firar sin far och inte sin partner..

• Anonym (Man)

En man kan väl för fasen vara far till en kvinnas barn? Hur fel kan man tänka?

• Anonym (..)
    Anonym (Man) skrev 2013-11-09 20:59:40 följande:
    Kom med en öl till honom - naken! Vi män begär inte mera än så! :)
    Så jävla bra (Y) 

Säger detsamma som "Man".
    Har ett armband i silver med en bricka där det står PAPPA på. Samt teckningar från kidsen. Men den bästa är nog när dom lagt sig. Då åker raffsetet på med stayups och hela baletten! Såklart med kall öl till ;) 
  • Anonym (Man)

Åhh.. Kan man önska sig en farsdag present? Isf skulle jag önska mig ett raff-set till mina barns mor! Mums!

• Anonym (..)
    Anonym (Man) skrev 2013-11-09 21:09:36 följande:
    Åhh.. Kan man önska sig en farsdag present? Isf skulle jag önska mig ett raff-set till mina barns mor! Mums!
    Du kan ta mitt. Karln glodde på mig och gick och la sig. Yeeey. 
  • florence77

Haha, tack för svaren. Det blir sexiga underkläder och en kall öl ikväll när barnen sover alltså! Toppar nog det med en riktigt bra avsugning också... Men först tar vi barnens teckningar och smörgåstårta!

• Fridayyy
    Anonym (Man) skrev 2013-11-09 21:09:36 följande:

Fråga dina barn om de vill köpa det till dig då?
  • Trilllana

Du ska inte ge det till din make, du ska ge det till din pappa. Dina barn ska ge sådant till sin pappa.

• Anonym (Man)
    Fridayyy skrev 2013-11-10 09:22:45 följande:
    Fråga dina barn om de vill köpa det till dig då?

Det ska jag absolut göra. :)
  • Fridayyy
    Anonym (Man) skrev 2013-11-10 11:40:33 följande:

Det ska jag absolut göra. :)

Ok! Hoppas det inte är för sent nu då...=)
Svar på tråden Hjälp med farsdagspresent till min man