Andra alternativ än revlon färgbomb
Gick till frissan och gjorde slingor, blev alldeles för få dock och lite gultonade så jag gick tillbaka. Slingade igen men denna gång blev de alldeles för vita. Hela luggen är vit. Mörkblont, lite lite gult, någon annan blond nyans och mycket vitt alltså. Oj oj. Hem och hade i revlon färgbomb 931 i ca 20 min så jag skulle se mer "normal" ut och det blev faktiskt ganska bra. Helt ok. Problemet nu då, ALLT gick ju ur nu när jag tvättade håret. Precis blandat bomberna 931 och 1002, då den ena tog slut, men så här kan jag ju inte hålla på varje tvätt. Blir ju hur dyrt som helst tillslut och tidskrävande. Finns det något bra alternativ? Något som sitter lite längre och som man inte blir grön av. Vill fortfarande vara ljus så färga el tona det mörkare vill jag inte göra. Vill bara ha någon nyans mörkare som tex 931 fixade. Skulle färgmasken champagne från grazette funka? El den kanske är för mörk... Ja vad finns det därute egentligen ni som vet? :) Vill inte bli alltför guldig, men är inte ute efter silverschampo eller silvertoning (goldwell 10V).