• Anonym (Flickan)

Billig PT i Stockholm?

Någon som vet av en billig personlig tränare i Stockholm?!
    Det är ju så dyrt!!!!  Skrikandes

Jag skulle verkligen behöva lite hjälp och bli pushad och ha en personlig tränare i några månader för att verkligen komma igång med träning, få hjälp med vad och hur jag ska göra på bästa sätt för att bäst uppnå resultat!

Jag är 164 lång och väger 74kg. Skulle gärna väga 13kg mindre och var smal och slank typ :) Men behöver hjälp med det!

Någon som har tips?!        

• Svar på tråden Billig PT i Stockholm?
  • MadeleineH

Kolla med de som utbildar sig till PT, de kan vara billigare. Googla utbildningarna. Var bor du?

• MadeleineH

I Stockholm, förlåt - morgontrött.

Och en till fråga - vad är du villig att lägga ut per timme?

• Anonym (Flickan)
    MadeleineH skrev 2013-11-10 08:39:13 följande:
    I Stockholm, förlåt - morgontrött.

Och en till fråga - vad är du villig att lägga ut per timme?

Ja det kan ju vara smart med dem som håller på att utbilda sig.
    Svårt att veta vad jag vill lägga ut, men eftersom jag vill ha fler än 4 gånger så dessvärre inte allt för mycket. På friskis och svettis kostar 1h över 500kr. 
    Så det blir ju väldigt dyrt för typ 15 tillfällen....
    Men kanske svårt att komma under det.   
  • ChAlAn

Jag betalade 750kr i månaden och fick då 2 timmar med min PT på Puls & Träning för ett par år sedan.

Viktigast är att du hittar en PT som du har förtroende för annars kommer det aldrig att funka. Det måste vara en person som du känner är kunnig inom det område du vill hålla på med och ni måste funka rent personkemiskt. Han/hon kommer ju att peta på dig och det måste kännas ok.

Hoppas att du hittar rätt!

• ChAlAn

Ett litet förtydligande - jag betalade alltså 750kr per månad för 2 timmar per månad...

+269kr för kortet...

• 5by5

Har du ingen kompis att träna med? Då kan ni pusha varandra. Blir ju billigare :)

• Anonym (Flickan)

Ja egentligen skulle jag väl behöva endast 1-2 timmar med en PT för att lägga upp ett tränings-schema och sen helt enkelt en träningskompis. Men har just nu iaf, ingen träningskompis i mitt område.

Haha jag vill ha Agnes Carlssons kropp....låter jättefjolligt när jag skriver det haha, men stark och slank skulle jag önska mig!  

• 5by5

Var bor du då? Jag tränar på friskis i sollentuna och skulle kunna hjälpa dig. Är inte utbildad pt men rätt så insatt i träning och kost och sånt..
    Annars skulle jag rekommendera cirkelträning om du är nybörjare.

Svar på tråden Billig PT i Stockholm?