• Thegiirl

    Mammaledig i mölndal/göteborg

    Hej.
    Johanna heter jag är 23 år. Bor i Mölndal med min sambo. Den 18 Oktober kom vår lilla prinsessa. Undrar nu om det finns några andra mammalediga (föräldralediga) i närheten. Kommer bli ensam hemma med dottern från och med imorgon då sambon återgår till jobbet igen. Skulle va kul att ha någon att umgås med på dagarna och kanske ta nån promenad eller fika med :) Hör gärna av er som sagt :P


    Vår lilla flicka
  • Svar på tråden Mammaledig i mölndal/göteborg
  • Remember

    Hej jag har en tjej på 3månader och 2veckor.. Bor just nu i Partille men bodde innan i Mölndal :) jag är också 23år.

  • Remember

    Jg bodde på stenbrogatan :) nu bor jag i Partille centrum. Själv?

  • Thegiirl

    hm.. osäker på vart de ligger. Jag bor i åby, typ vid travet :) 
    Okej centrum nice ^^ 


    Vår lilla prinsessa <3
  • Flickan och kråkan

    Jag bor i Mölndal/Åby och har en 4-månaders.....och en 4,5-åring och en snart 6-åring......och står med ena foten i graven i jämförelse med er . Jag är 38

  • Remember

    Jag kunde höra åbytravet från min balkong;) stenbrogatan ligger ungefär vid fässbergsgymnasiet :)
    flickan och kråkan, de gör du verkligen inte, samtidigt så har du tre barn :)
    Tre barn har jag på halvtid då min sambo som är 34år har två barn sedan innan och dom är 5 och 6år:)

  • Thegiirl

    Okej då tror jag att jag vet vart du bodde förut Remember :P Brukar ta promenader i närheten där ^^
    Flickan och Kråkan, Du har inte alls en fot i graven. Du har ju fått tre barn och ålder spelar mindre roll ^^ 


    Vår lilla prinsessa <3
  • Flickan och kråkan
    Thegiirl skrev 2013-11-12 09:08:31 följande:
    Okej då tror jag att jag vet vart du bodde förut Remember :P Brukar ta promenader i närheten där ^^
    Flickan och Kråkan, Du har inte alls en fot i graven. Du har ju fått tre barn och ålder spelar mindre roll ^^ 
    Nej, jag vet det . Man slutar åldras någonstans runt 25....i sinnet . När jag läste tråden så kändes det bara som väldigt länge sedan jag var 23 . Promenerar gärna någon dag. Lite hektiskt här med aktiviteter på eftermiddagarna för de stora, men när de är i förskolan/förskoleklass så tar jag gärna en promenix med någon som känner för det och som ska ut . Trevligt med någon som bor i Mölndal, har lite svårt att åka iväg långt då jag har hämtningar och lämningar för de "stora"
  • Thegiirl

    Mölndal bor du då, Flickan och kråkan? Vi kanske kan ta en promenad tillsammans om vi inte bor för långt i från varandra :)


    Vår lilla prinsessa <3
  • Flickan och kråkan

    Vi bor också i Åby, fast inte vid travbanan utan mot centrum. På andra sidan Åbykullen vid skolorna och förskolorna där. Vi bor granne med Lilla Katrinebergsskolan (hette Broslättsskolan tidigare).

Svar på tråden Mammaledig i mölndal/göteborg