• Liten till

Någon som blödit mycket i v 5?

Ja som frågan lyder. Ni som fått positivt gravtest och sedan börjat blöda, mycket precis som mens. Hur har det gått för er? Missfall för alla eller någon som det gått bra för?
    Hur svårt är det att få mäta hcg på vc när man bara är i v 5?

• Svar på tråden Någon som blödit mycket i v 5?
  • Anonym (Sandra)

Jag hade vanlig mens de två första månaderna av min graviditet. Den tredje månaden var mensen något ljusare och varade i ca 2-3 dagar bara. I fjärde månaden var den försvunnen & kom inte tillbaka förrän efter graviditeten :)

• Anonym (Sandra)

Ja det är nog inte jätteovanligt att man iaf får en liten blödning då man skulle haft mens. Sen behöver det ju inte vara så länge som för mig, men fler än man tror får nog en blödning i början :) Jag önskar dig lycka till!

• Liten till

Jag blir tokig! På gyn säger dom att blöder man så tidigt så är det till 80% ett mf. Ok då vet jag det. Vill ändå få det bekräftat och ringer privat. Jo jg får komma och glra hcg mätning på onsdag om det inte slutat blöda då. Okej säger jag, men om det slutar i dag eller i morgon då? Ja men då tar vi det ju som att du är gravid, vid missfall blöder man mycket och har ont. Och de flesta blöder i början av sina graviditeter.

Så jag känner mig i te ett dugg smartare nu. Alla säger olika. Ska försöka få tid hos vc för att ta prov idag. Blev skickad dit av min bm som jag skulle ringa enligt gyn. Ja karusellen fortsätter... Någon som blödit och kan berätta hur det gått??

Svar på tråden Någon som blödit mycket i v 5?