• Melinda05

Hår växer 10 cm på 3 månader ???

Nu har jag suttit i timmar och läst om Oleda baker (hårtabletter) , det sägs vara en mirakelkur för för hårväxten, har läst även i olika bloggar. D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-10 21:29
    det sägs att hår kan växa upp till 10 cm på 3 månader. Dessa tabletter verkar ha stor succé i USA har någon här inne testat, vore kul och höra :)

• Svar på tråden Hår växer 10 cm på 3 månader ???
  • Fia 28

mitt hår växer som ogräs och det e störande för kvalitén är sämre o det blir dyrt med klippning hela tiden. Varför skulle man vilja att håret växer ännu fortare?

• Melinda05

För att man inte hartålamod :)) , och själv tycker jag attlångt hår ärså fint och kvinnligt ! :)

• Fia 28
    Melinda05 skrev 2013-11-10 21:34:58 följande:
    För att man inte hartålamod :)) , och själv tycker jag attlångt hår ärså fint och kvinnligt ! :)
    Fast växer de för fort så blir kvalitén lidande o du får risigt hår som lätt brakar av.
     bättre är att äta tillskott som stärker håret istället. 
  • Melinda05

Ja det kanske du har rätti, ifs :) , har du hört om några bra tabletter, silicea, hårkontroll ?

• Fia 28
    Melinda05 skrev 2013-11-10 21:51:24 följande:
    Ja det kanske du har rätti, ifs :) , har du hört om några bra tabletter, silicea, hårkontroll ?
    Piimax biotiini gör susen för mitt hår och naglar. Troligtvis finns det nån svensk variant med samma innehåll.
  • Melinda05

Vart beställer du de ifrån ? Skall googla lite :)

• cazh82

Detta är definitivt intressant, ska googla. Men är det ett mirakelmedel? Knäcker det silicea, stora hårkuren och company?

• Melinda05

Googla,har själv gjort det men det står inte så mycket bara på www.stylesearch.se dyker det upp.Vad menar du med den "stora hårkuren :) "

• cazh82

Jag äter den "stora hårkuren", ett svenskt kosttillskott för att få längre hår. Riktigt bra, men finns det något ännu bättre på marknaden så är inte jag sen att hoppa på det. Speciellt om det har med hår att göra.

Melinda05 skrev 2013-11-10 22:03:01 följande:
    Googla,har själv gjort det men det står inte så mycket bara på www.stylesearch.se dyker det upp.Vad menar du med den "stora hårkuren :) "

• SpanskaFlugan

Jag äter sen i maj öljäst, dvs b-vitamintillskott. Det krävs tålamod, man kommer inte få långt hår på två veckor, men på de knappa sex månader jag har ätit dem har håret fått mycket bättre kvalité, växer bättre och jag har fått massa nya hårstrån (små korta som sticker upp över hela huvudet, lite irriterande men de blir ju längre). Dessutom innehåller de bara b-vitamin, inga tillsatser överhuvudtaget. Och så kostar de bara 79 kr per månad. :)

• Melinda05

:)har du testat ricin olja ? Ps.Oleda Baker är en kvinna som har hittat dessa tabletter,de verkar vara väldigt populära i USA ,jag gick in på hennes hemsida och på hennes facebook,hemsida, men det verkar inte som man kan köpa de direkt därifrån.. hittar du något så säg till, är du snäll :)

• cazh82

Vet inte om du frågade mig, testade ricinolja i två-tre veckor. Håret växte faktiskt, men slutade med det för min hårfärg mattades av och blev dassig av det.

Melinda05 skrev 2013-11-10 22:15:14 följande:
    :)har du testat ricin olja ? Ps.Oleda Baker är en kvinna som har hittat dessa tabletter,de verkar vara väldigt populära i USA ,jag gick in på hennes hemsida och på hennes facebook,hemsida, men det verkar inte som man kan köpa de direkt därifrån.. hittar du något så säg till, är du snäll :)

• Melinda05

Ja ,jag frågade dig :)okej tackförsvaren, vi får väl skriva lite här om vi testar något som funkar :)

Svar på tråden Hår växer 10 cm på 3 månader ???