missfall pga operation
För ungefär 3 veckor sen så gjorde jag en operation i buken, jag har svårt för att bli gravid, men ca 3 dagar innan operationen så plussade jag svagt på två stickor. Det var en bukoperation för att få bort endometrios och jag var sövd med narkos. Jag glömde helt bort att berätta för sköterskorna att jag hade plussat innan... (snälla jag vill inte höra att jag är klantig/dum, gjort är gjort) Efter operationen så blödde jag lite och det avtog mer och mer... när blödningen nästan var borta så kom det som fors, som om någon öppnade en kran och jag fick fruktansvärt ont igen och blödningen har innehållit både två stora klumpar samt något som ganska säkert skall föreställa en navelsträng... enl mig själv, en vän och sköterska på vårdguiden. Kan man få missfall såhär efter operation? Jag har haft detta i ca 4 dagar nu och det gör så ont i magen! :( Enl 1177 så ska jag åka in men jag har alldeles för ont för att kunna komma in till sjukhuset :( Plus att jag verkligen inte vill till sjukhuset här då jag blivit kränkt där så många gånger... Vad hade ni gjort? Tror ni att det är möjligt?