snälla någon som vet vad eller hur jag ska göra med min dotter ?
Hej
Tänkte om någon har tips och råd och hjälpa mig.
Jag har fyra tjejer och min andra tjej hon har jag fått lite problem med. Hon slutade med blöja i sommaras och hon blir 3 år i april. Hon använde blöja på natten men då blöjan var torr några veckor på natten tog vi bort den och allt gick jätte bra tills en natt då hon kissade ner sig i sin aäng hade panik över detta. Då vi inte hade några extra täcken och sånt så valde vi henne att sova hos oss den natten. Och d har inte hänt. Sen på lvällen nästa natt när vi skulle lägga henne började go med att kissa innan hon skulle sovs o d är juh okej. Men sen blev d två gånger tre fyra och sen höll hon på i 2 timmar innan hon sonande. Sen vaknade hon på natten och gjorde lika dant. Och sen strax Efter d började hon att hon skulle sova hos oss. Pcj då var jag högra gravid med våran lilla fjärde tjej. Så nu har vi problem att få henne att sovs i sin säng och somna själv. Varit väldigt känslig innan bebisen kom och efter med. Har fått panik när vi lämnar henne att somna sj i våran säng. Fått panik när vi bärt in henne i sin aäng från våran säng mär hon vaknat. Hon delar rum med sin syster så ensam är hon inte. Jag börjar sakna att ha våran säng ihop.
Så ja undrar tror ni d är dumt att kanske låta henne kolla på en film när hon ska sova o sin aäng? Eller kanske flytta in hennes säng til hennes stora syster istället för lilla syster som kollar på film varje lväll? Eller hur ska man göra. Tips snälla.
Hon har alltid somnar själv i 2,5 år men inte nu :( och allt började efter hon kissade i sängen :(
Hjälp