• lucifer

Jumpeeoo hoppgunga, någon som har en sån?

Hej! Är det någon som har en jumperoo hemma? Funkar den bra, tar den mycket plats?

• Svar på tråden Jumpeeoo hoppgunga, någon som har en sån?
  • lindy01

Vi har den med "regnskog" tema, den har varit så otroligt bra! Visst, den tar plats och tack och lov att den har en volymknapp;) men min dotter ääälskade att hoppa i den och för mig var det skönt att sätta henne i den om jag behövde gå på toa osv.
    Vi lade en rund badrumsmatta med halkskydd under när hon blev så längre och tyngre för att det skulle kännas mysigt om fötterna
    Nu är den nedmonterad och tar upp en sopsäck i förrådet. Hoppas på syskon snart så vi får använda den igen!

• lucifer

Okey kul att höra att den är till belåtenhet Har en dotter på snart fyra månader som bara vill stå heela tiden så jag får så fruktansvärt ont i axlarna, babysittern är inge poppis alls :-P

• capo

Otroligt bra grej! Julia älskade sin hoppgunga!

• lindy01

Det skulle vara att den tar upp plats, men jag tyckte den var ganska kitchig och fin så för mig gjorde det inget. Min man tyckte den var ful och att den lät mycket.( Men musiken går ju att stänga av!) Däremot gillade han att vår dotter tyckte om den och att hon fick chans att upptäcka saker "själv".
    Jag tror inte du ångrar dig om du köper en.

• lucifer

Inhandlade en idag och är supernöjd! Den är ju ganska stor men det får gå ändå!

• lindy01

Grattis,lägg dig på soffan en stund, eller passa på att gå på toa ;)

Svar på tråden Jumpeeoo hoppgunga, någon som har en sån?