miyei skrev 2013-11-15 11:02:50 följande:
Nej jag hoppas de går fortare än så.. Men är väll inte mycke mer man kan göra än att vänta :) nej det var min vanliga läkare som skickade remiss till gyn, just för att hon inte tyckte hon kunde göra något :/ Mest troligt är att jag har fått nån slags hormonrubbning efter ppillerstopp och missfall, och att det är det som ställer till menscykeln och hyn.. Så behöver förmodligen få hjälp att "rätta till" det igen, om de nu inte är nått annat som är fel.. Det enda min läkare kunde göra mot finnarna va att skriva ut nån stark medicin, och den ska man inte ta om man vill bli gravid så då va de inge alternativ :(
Ja, vi får hålla tummarna! Men väl där så får du all hjälp du behöver och även svar på alla frågor som man har. Jag fick en jätte gullig tjej som jag kände mig väldigt nöjd över. För det är väl till CSK Karlstad du skall till? Eller vart blir det? Okej, den är såpass stark alltså så det inte går att kombinera. Himla typiskt att det skulle vara så. Jag själv får en massa finnar i perioder men jag har inte gått till någon läkare för det. Så jag vet exakt hur du känner dig. Trodde att man skulle bli av med dom när man blev äldre, nu är jag 26 men de dyker upp ändå ibland. :/