• Potatis

åkpåse till brio go 2013?

Hej!

Jag behöver er hjälp. Vilken åkpåse passar bäst i en brio go 2013? Jag sliter snart av mitt hår. Finns så många åkpåsar i olika storlekar m.m.

Jag bor i Norrbotten, mao kalla vintrar :)

Tips och råd mottages gärna!

(Voksi city och Urban kommer jag inte att köpa)

• Svar på tråden åkpåse till brio go 2013?
  • Potatis

Tack för svar! Vi har också kollat på beemoo men är lite osäker kring storleken. Har du testat åkpåsen i vagnen? :)

Jag har även tittat på brio shine, men vettetusan vad jag egentligen tycker om att den är så glansig... Haha

• Whoopsie91

Vi har åkpåsen ligger i vagnen och som sagt, lite stor men det ser riktigt mysigt ut Sen tycker jag att det samtidigt är bra att den är lite större för då kan vi använda den fler säsonger även med sittdelen till vagnen sen

Ja den Brio åkpåsen kollade vi också på ett tag och jag gillade den men var också lite osäker på materialet... Sen var prisskillnaden ganska stor mellan de två åkpåsarna så tillslut valde vi Beemoo åkpåsen just för den var billigare och enklare

• Margaux

Ville instinktivt rekommenderat Voxi Urban då jag haft både Brio GO och en Urban...... Som passar mycket bra ihop!  Var väl mest nöjd med åkpåsen kan tilläggas....
    Men, en Easygrow kanske? Tänker att det bör vara dun eller fårskinn när ni bor så långt norr ut. Easygrow är lätt och smidig och kan tvättas i maskin, behöver dock ett lammskinn under till skillnad från Voxi Urban som har tovad ull i underdelen.

• Potatis

Tack för era svar. Efter många om och men beslöt vi oss för att köpa en brio technical :)

Svar på tråden åkpåse till brio go 2013?