• Robert 832

    Kukbur

    Jag har en cb3000 som tjänat väl en längre tid men jag har alltid haft ett problem med den. Längs "tuben" finns det tre vertikala andningshål som är lite olägligt placerade över några stora blodådror och vid erektion (eller, det som skulle ha varit erektion om inte för buren) så "poppar" gärna den ådran upp i hålet och gör nått så in i helvetes ont, värre än taggarna som förljer med.

    Frågan är nu om jag kan få en rekomendation från någon till en annan modell som sitter bekvämt och kan bäras längre tid.

  • Svar på tråden Kukbur
  • Anonym (Nyfiken!)

    Vad använder man den till?! Googlat och jag vill verkligen veta!

  • Robert 832
    Anonym (Nyfiken!) skrev 2013-11-12 22:37:58 följande:
    Vad använder man den till?! Googlat och jag vill verkligen veta!
    Beror på vad man vill att den ska användas till. Den fästs runt bollarna och skaftet i en trång ring som går att sluta tills den riktigt kramar om roten. Sedan går det att på ringen montera ett rör som är lite vinklat nedåt i vilken själv kuken ligger i. Allt hålls på plats med ett lås och på så sätt kan man enkelt i en dominans relation hålla karln ifrån orgasm eller att vänstra, det är också ett väldigt populärt verktyg vid tease and denial.
  • Anonym (Nyfiken...)

    Men går det att få erektion i den?! Gör inte det väldigt ont? Eller är det det som är poängen?

  • Robert 832
    Anonym (Nyfiken...) skrev 2013-11-12 22:44:04 följande:
    Men går det att få erektion i den?! Gör inte det väldigt ont? Eller är det det som är poängen?
    Nej, det går inte och nej det gör inte ont. Man känner ett smått obehag. Det KAN göra ont om man väljer att plocka ihop den med tillhörande tänder som biter sig in när kuken sväller. Det är jag personligen som har problem med just den modell jag använder då mina ådror ligger lite olägligt i förhållande till hålen.
  • Anonym (Nyfiken)

    Aj see... Tack för svaret! Detta var helt nytt för mig! :))

  • Robert 832
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-11-12 22:48:34 följande:
    Aj see... Tack för svaret! Detta var helt nytt för mig! :))
    No problem! Om du är mer nyfiken så pm:a gärna. Kan berätta mer.
  • Höönan
    Robert 832 skrev 2013-11-12 22:49:49 följande:
    No problem! Om du är mer nyfiken så pm:a gärna. Kan berätta mer.
    Acku... Acku... Cuckoldikuuuuk!



  • dajolind

    Känner igen detta från min CB6000, problemet försvann när jag bytte till HolyTrainer. Dessutom är pungringen skönare på HT

  • Anonym (Man)
    Robert 832 skrev 2013-11-12 20:02:31 följande:

    Jag har en cb3000 som tjänat väl en längre tid men jag har alltid haft ett problem med den. Längs "tuben" finns det tre vertikala andningshål som är lite olägligt placerade över några stora blodådror och vid erektion (eller, det som skulle ha varit erektion om inte för buren) så "poppar" gärna den ådran upp i hålet och gör nått så in i helvetes ont, värre än taggarna som förljer med.

    Frågan är nu om jag kan få en rekomendation från någon till en annan modell som sitter bekvämt och kan bäras längre tid.


    Är det inte så att buren ska sitta så thight att det inte går att få erektion eller ens något som liknar erektion, då bör detta problem sluta inträffa. Är den för stor kanske?
  • Anders Wall

    Jag har en Kinkd3D. Den är ganska dyr men jag kan ha den länge vilket innebär att den gör jobbet. Dessutom har jag en böjd ring vilket gör den völdigt bekväm.

Svar på tråden Kukbur